2016-04-29, 21:53
Medlem
loxas avatar
Undvik Eldorados krossade tomater i burk.

Rekommenderar Zeta eller Mutti istället, här får du vad du betalar för.
Citera
2016-04-29, 21:59
Medlem
systemkollapss avatar
Viktväktarnas kycklingrisotto. Jag kastar sällan mat. Kan äta även om det inte är aptitligt Denna gång gjorde jag ett undantag. Gjorde ont att kasta då jag är ekonomiskt lagd
Citera
2016-04-29, 22:02
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxa

Generellt sätt så undviker jag Eldorado, tycker att många av deras varor smakar dåligt.
Citera
2016-04-30, 22:55
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxa

Billiga krossade tomater brukar sällan vara någon hit, mycket vatten... Tycker att det generellt lönar sig att betala lite extra för högre kvalitet. Gillar också Mutti.
Citera
2016-07-17, 21:55
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FordEsci
Jag tycker den smakar som tuggummit Jenka som fanns förr, fast kolsyrad och i flytande form. Mao vidrig!
Både Jenka och Root Beer smakar som 5-56 luktar.

Nåja ett bidrag, Ica Basics fiskgrattäng, smakar papper. Ofta inget felpå Ica Basics grejer, deras potatisallad är mkt godare än rydbergs och liknande tex men ät för fan inte deras fiskgrattäng.
Citera
2016-07-17, 22:34
Medlem
Fjällbrynts mjukostar smakar skit. Otroligt att de inte byter recept.

Håll er till Kavli.
Citera
2016-07-17, 23:01
Medlem
E4s avatar
Eldorados hamburgerbröd. Varning för dessa, oätliga!

Eldorados hamburgerdressing. Smakar shampoo.
Citera
2016-07-18, 00:33
Medlem
MrSvenns avatar
all form av kvarg
Citera
2016-07-18, 01:07
Medlem
NygammalValss avatar
Gooh's rödspättafilé med hummersås. Innehåller högst två matskedar rödspätta och resten är potatismos och sky. Total bluffrätt.

http://www.gooh.se/Meny/Fiskratter/R...llpotatispure/

https://www.google.se/search?q=gooh+...qDub64wh0iM%3A
Citera
2016-07-18, 18:52
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E4
Eldorados hamburgerbröd. Varning för dessa, oätliga!

Eldorados hamburgerdressing. Smakar shampoo.

Eldorados hamburgerbröd är verkligen synnerligen vidriga, sådär artificiellt mjuka och samtidigt torra och kompakta. Riktigt vidriga. Har den där typen av hållbarhet (lång) som antyder att det är fuffens på gång dessutom. Riktigt äckliga, köpte dem ett par gånger när jag bodde över gatan från en Willy's Hemma (eller vad de hette) som sällan hade något vettigt.
Citera
2016-07-18, 23:02
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LovePain
När jag läste de första 3 sidorna i den här tråden blev jag djupt sårad, root beer, Dr pepper, beef jerky och luisiana hotsauce sågas rakt av. skulle lätt kunna ställa mig bakom dessa produkter och minst 3 anser jag vara snuskigt goda och lite tursamt om jag hittar i affären.

Däremot så skulle jag vilja klanka ner på eldorados rökta skinka vilken ofta har saftiga brosk bitar i sig som man får plocka bort på varje mackjävel.

Men bland det vidrigaste jag tycker vi har i våra svenska matbutiker är Pangasius(hajmal) fileérna av valfritt märke har endast köpt den här skitfisken en gång och resultatet blev att jag fick slänga min portion och i 2 dagar hade en jävla taskig mage försökte luska lite i det vid tilfället och det verkade inte direkt som om fisken odlas/fraktas hit på ett ok sett var bland annat många som sa att de drevs upp med hormoner och fick antibiotika för att dammarna vart så jävla dåliga, någon som har mer info om det här ?

Iaf fett kul tråd, pz out
Tur att man gillar brosk för jag köper ofta ica basics medwurst och skinka. Alltid käkat brosket på revbenspjällen tex.
Citera
2016-07-18, 23:05
Medlem
Lubrixs avatar
Eldorados kyckling går iallafall inte att äta, smakar ju död råtta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in