Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-07-18, 16:49
Medlem
FordEscis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidoriPunch
Haha, har du också provat den? Finns den kvar? Vet inte exakt vad det var, men något var väldigt skumt med den... Kanske fick jag något måndagsexemplar?

Gul tomatketchup låter lite underligt, varför gjorde de den gul?

Är inte säker på om jag har testat den, var förmodligen rätt ung när den fanns. Felix gula ketchup var väl aktuell för typ 10 år sen, så den kommer jag ihåg. Som MadamMim säger så var den gjord på gula tomater, men var i princip smaklös, smakade nästan bara socker.
Heinz original alla dagar i veckan, köpte av misstag Felix ketchup nu på semestern, fan vad vidrig den är i jämförelse.
Citera
2009-07-18, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FordEsci
Är inte säker på om jag har testat den, var förmodligen rätt ung när den fanns. Felix gula ketchup var väl aktuell för typ 10 år sen, så den kommer jag ihåg. Som MadamMim säger så var den gjord på gula tomater, men var i princip smaklös, smakade nästan bara socker.
Heinz original alla dagar i veckan, köpte av misstag Felix ketchup nu på semestern, fan vad vidrig den är i jämförelse.
Mina föräldrar har köpt heinz sen jag var liten. Nu när jag inte bor hos dem längre så köper jag felix. Den är fan så mkt godare Men smaken är som baken.
Citera
2009-07-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Tycker du inte om vinäger så köp inte vingägerchipsen i hopp om att du skall tycka om dem ändå
Statement of the day
Citera
2009-07-18, 23:06
Medlem
Litet gult djurs avatar
Senaste inläggen har ju bara varit puerilt dravel om smak hit och dit och inget egentligen om kvalité. Kan ju lika gärna börja slå varandra i huvudet om vilka färger som är fula och inte.
Citera
2009-07-18, 23:21
Medlem
-Callisto-s avatar
Euroshoppers salami på ICA. Smakar blod. Blä.
Citera
2009-07-18, 23:35
Medlem
TröttSvensks avatar
Räkor

Coop Xtra färdigskalade räkor, oätliga, smakar bara dy, vidrigt.
Köpte sen stora fina skalade räkor fiskade i Indonesien, smakade papper !
Nu köper jag bara oskalade ishavsräkor, de smakar som räkor skall smaka.
Citera
2009-07-18, 23:49
Medlem
sinkaduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojoel
Flintastek. Det ska till en riktigt pervers fan som hittar på att kränga tjocka skivor färsk skinka som grillkött! Det är ju bland det mest svårtillagade och känsliga som finns, eftersom det inte har ett uns fett i sig! Tio sekunder för länge i pannan/på grillen, så sitter du med en gigantisk skosula, torr och jävlig, och en halv minut för lite, så äter du rått griskött...
.
Flintastek ska inte grillas, den ska köras på barbeque ett bra tag för att bli mör och fin. Håller med dig om att det blir skit om man kör den på grillen.
Citera
2009-07-19, 00:09
Medlem
sinkaduss avatar
Färdiga köttbullar är ett verkligt bottennapp. Jag pratar ica, coop och mamma scan's. Dom har en läskig konsistens och smakar bara rullad köttfärs. Som att kyssa sin bror eller syster...
Citera
2009-07-19, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinkadus
Färdiga köttbullar är ett verkligt bottennapp. Jag pratar ica, coop och mamma scan's. Dom har en läskig konsistens och smakar bara rullad köttfärs. Som att kyssa sin bror eller syster...

Tycker knappt dom smakar köttfärs ens. Vet inte riktigt hur man ska beskriva smaken/konsistensen för att göra den "rättvisa"
Enda gången färdigköttbullar kan vara gångbart är när man inte har några hemmagjorda och ska äta macka med köttbullar och rödbetssallad. Förutsatt att man slänger på mängder med sallad såklart
Citera
2009-07-19, 03:33
Medlem
Crimxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullknufs
Premier razz & liquorice (läsk) eller vad fanskapet nu heter smakar avgrund! Tur fan att det är en limited edition.

Köpte den idag, man kan ganska snabbt konstatera att lakrits inte är nån hit inom läsk
Citera
2009-07-19, 09:55
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWinter
Tycker knappt dom smakar köttfärs ens. Vet inte riktigt hur man ska beskriva smaken/konsistensen för att göra den "rättvisa"

Svampig kanske?
Citera
2009-07-19, 11:30
Medlem
megapixels avatar
Persons skinka, om man vill ha god skicka så köper man av kallskänkan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in