2009-05-09, 11:08
Bannlyst
Nu har Aftonhoran slagit till igen och berättar vad som är inne eller ute.

För en tid sen berättade media för oss att silikonpattar numera var ute och att machomannen har kommit tillbaka istället för "spinkis". Bara så där på studsen.

Idag kan man läsa att engångsligg är ute. Gud vilken tur att jag hann med i sista stund att jaga ut mitt ragg från krogen precis innan artikeln publicerades i Aftonhoran idag. För gud föbjude, om jag inte skulle var "inne" mer bland det "trendiga" och "hippa" folket..

Alltså seriöst nu, men jag fattar varför folk så mkt som dirket hatar Aftonhoran och media överlag. Det värsta ändå är, att majoriteten av oss följer slaviskt vad dessa medialuder skiriver.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5104293.ab

Vad tycker ni, är vi slavar till aftonhoran och media?
Senast redigerad av cosmost 2009-05-09 kl. 11:45.
Citera
2009-05-09, 18:58
Medlem
vättes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmost
Alls inte! En slav är tvingad, han har inget val. Ni å andra sidan läser frivilligt och älskar det ni läser. Ni är inte slavar utan villiga luder!
Citera
2009-05-09, 19:46
Bannlyst
Sven Grassman kallade en gång Sverige för "Det Lydiga Landet"! Svenskarnas underdånighet gentemot auktoriteter och digniteter är vida dokumenterad. Kanske är de inte inte "villiga luder" utan snarare frivilliga mentala slavar. Sjukt är det i alla fall!
"Bara döda fiskar flyter med strömmen."
"Tamfågeln drömmer om friheten, den vilda flyger."

Fram för mer livsbejakning och vildhet i Konungariket Sverige!
Citera
2009-05-09, 19:46
Medlem
HH74s avatar
Hårt sagt vätte, men kanske har du rätt
Citera
2009-05-09, 20:27
Medlem
volvo 240s avatar
http://underbaraclara.webblogg.se/

Kristen, fashionabel och feminist.

Säger inte det det mesta om vad det är för avskräde ab grävt upp?

Att hon skulle stå för nån ny sorts trend är ju också för löjligt.
Citera
2009-05-09, 20:42
Bannlyst
Citat:

För en tid sen berättade media för oss att silikonpattar numera var ute och att machomannen har kommit tillbaka istället för "spinkis". Bara så där på studsen.

Idag kan man läsa att engångsligg är ute. Gud vilken tur att jag hann med i sista stund att jaga ut mitt ragg från krogen precis innan artikeln publicerades i Aftonhoran idag. För gud föbjude, om jag inte skulle var "inne" mer bland det "trendiga" och "hippa" folket..

Alltså seriöst nu, men jag fattar varför folk så mkt som dirket hatar Aftonhoran och media överlag. Det värsta ändå är, att majoriteten av oss följer slaviskt vad dessa medialuder skiriver.

Som att någon skulle ändra sitt liv och leverne på grund av en artikel i en kvällstidning.
Trams.
Citera
2009-05-09, 20:47
Avstängd
Citat:

Personligen tycker jag att avhållsamhet är bättre än ons.
Etik och moral måste införas pånytt.
Citera
2009-05-09, 21:10
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Personligen tycker jag att avhållsamhet är bättre än ons.
Etik och moral måste införas pånytt.
Förhllandesex är bättre än ONS ja.

Men etik och moral ska förpassas till sophögen.
Citera
2009-05-09, 21:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Men etik och moral ska förpassas till sophögen.

Det har redan skett i stora delar i vårt land, resultatet har blivit: stigande fall av könssjukdomar, hög kriminalitet, oärliga politiker, högst skadegörelse i skolorna i hela världen, bristande respekt för pensionärer, en överdrivet positiv syn på alkohol, narkotikahandel som etablerat sig i många städer.
Citera
2009-05-09, 22:07
Medlem
HH74s avatar
Sverige skulle må bra av borgerlig flit och mer arbetsmoral. Medelmåttigheten har spridit sig över landet.
Citera
2009-05-09, 22:17
Medlem
Fiolitos avatar
Absolut inte. Läser aldrig Aftonbladet, trivs bra med engångsligg, älskar min snygga spinkighet och avskyr machoidealet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in