Eftersom Ubuntu är så stort numera så vore det trevligt om vi hade ett underforum för ubuntu.
Just nu känner jag iaf att forumet spammas av diverse ubuntu-problem alá Windows-forumet.
Då kanske det vore på tiden att man skapar ett underforum för Ubuntu så även andra operativsystem med dess problem inte spammas bort.
Själv tycker jag att det vore en bra idé och borde framföras till de aktuella moddsen i forumet så de kan ta ställning i Outlaw och så får vi se helt enkelt var det för oss. Men tanken är i alla fall god och då det inte behövs moddas i denna forumdel så värst mycket (vad jag märkt) så är det nog god tid att Övriga OS växer sig lite.
"Datoranvändning - Övriga operativsystem" handlar till 99% om Linux, varför skulle just ubuntu ha ett eget forum?
Ubuntu är väl den mest använda disten, och de flesta frågor och trådar i forumet i fråga för Ubuntu, resten handlar väl mest om Debian eller Arch Linux.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!