2009-05-08, 13:07
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocc

Är du en sån här hobbyregelryttare som rider runt och skäller ut alla med stötande avatarer eller är det en ställning du valt att plocka åt dig idag. Du hänvisas hur som helst till nsforumet om du vill göra ett riktigt storplock.

Jag tittade inte ens på avataren men nu när jag gör det så har jag svårt att tro att någon i hela denna världen skulle anse den stötande... Den är ju bara lite roligt fånig. Aftonbladet kanske skulle nog inte gillat.. Kanske ni ska gola ner oss till dom med

Sluta vara så överseriösa och negativa nu och låt oss få en liten gemensam dag

Nja det skulle jag inte påstå att jag är kanske.
Men de grundläggande reglerna för användarnas trivsel tycker jag väl vi alla kan följa.

och ni får hur gärna som helst ha samma avatar för mig om ni vill, men räknas den som stötande skall rutan kryssas.

Hade ni valt att alla skulle ha en bild på en kanelbulle hade jag struntat i det.

Men för att alla ska få sina internetballar att växa så mycket som möjligt skall det tvunget vara med knark, könsord och nazisttema i avataren...nytänkande at its best.
Men se då till att mära den som stötande.
2009-05-08, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Nja det skulle jag inte påstå att jag är kanske.
Men de grundläggande reglerna för användarnas trivsel tycker jag väl vi alla kan följa.

och ni får hur gärna som helst ha samma avatar för mig om ni vill, men räknas den som stötande skall rutan kryssas.

Hade ni valt att alla skulle ha en bild på en kanelbulle hade jag struntat i det.

Men för att alla ska få sina internetballar att växa så mycket som möjligt skall det tvunget vara med knark, könsord och nazisttema i avataren...nytänkande at its best.
Men se då till att mära den som stötande.

Tycker din avatar är stötande, du ser ut som en nazist! Jag känner mig kränkt! Kryssa i rutan du, så lovar jag dig att åtminstonde jag gör samma sak.
2009-05-08, 13:18
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hadar
Tycker din avatar är stötande, du ser ut som en nazist! Jag känner mig kränkt! Kryssa i rutan du, så lovar jag dig att åtminstonde jag gör samma sak.
Nu är jag inte mycket för sandlådebråk, men visst vad skall man förvänta sig egentligen?

done and done.
2009-05-08, 13:24
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hadar
jag tror ni missuppfattar den funktionen lite.. det är väl inte i första hand tänkt för att censurera bort bilder som kan kännas kränkande för den enskilda användaren. Tanken är att man ska kunna sitta på en publik plats och surfa på flashback, utan att någon som slänger en blick över ens axel ska uppfatta det som om man är inne på en porr/nazist/drog-forum, även om man råkar vara det...
2009-05-08, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Nu är jag inte mycket för sandlådebråk, men visst vad skall man förvänta sig egentligen?

done and done.

Inte jag heller Förvänta dig det sämsta och hoppas på det bästa!

Gjort
2009-05-08, 13:27
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
jag tror ni missuppfattar den funktionen lite.. det är väl inte i första hand tänkt för att censurera bort bilder som kan kännas kränkande för den enskilda användaren. Tanken är att man ska kunna sitta på en publik plats och surfa på flashback, utan att någon som slänger en blick över ens axel ska uppfatta det som om man är inne på en porr/nazist/drog-forum, även om man råkar vara det...
Tror du?
2009-05-08, 13:27
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Det och skicka RP på regel 0.05 på precis alla som håller på.
Lite synd att spamma moderatorernas PM boxar?

Jag har börjat lägga till dem på ignorelistan istället, de har ju inte på forumet att göra så det de skriver är helt ointressant.

EDIT
Ett enkelt sätt att sortera bort dem som deltar i tramslekar.
Senast redigerad av epost72 2009-05-08 kl. 13:36.
2009-05-08, 13:28
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Och dessa är censurerade i själva bilden redan från början.
Jag ser samlagsbilder,jag ser klart och tydlig att det står Kuk i den
2009-05-08, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stillton

Ja jo så mycket förstår jag ochså, men såg det mest som en kul grej. Tycker själv det skulle vara hysteriskt roligt om varenda tråd i forumet blinkade så där! Om än bara för en dag
2009-05-08, 13:35
Medlem
micaeles avatar
This type of day might be fun, if the chosen avatar wouldn't be so darn disturbing! All this blinking, gayrise and a nasty Swedish word... Nah, grow up and act like adults!
2009-05-08, 13:43
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jag ser samlagsbilder,jag ser klart och tydlig att det står Kuk i den

Usch, fruktansvärt. Vad ska komma härnäst, moderatorer som postar nakenbilder på sig själva.
2009-05-08, 13:46
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Usch, fruktansvärt. Vad ska komma härnäst, moderatorer som postar nakenbilder på sig själva.
Det handlar inte om det, som flera redan påpekat. Offensive avatars-funktionen finns för att man ska kunna surfa på jobbet etc., inte för att din mamma blir kränkt. LTs nakenbilder kan man välja att inte titta på, det är svårare med hundratalet idiotavatarer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in