2006-08-29, 17:22
Medlem
Pellles avatar
Jag antar att det är den här bilden fåntratten syftar på.

Såg henne på TV igår, sicken dåre...
Citera
2006-08-29, 17:24
Medlem
leonsedovs avatar
Kinbergs sida i Web Archive:

http://web.archive.org/web/200208141...rg.moderat.se/
Citera
2006-08-29, 17:31
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHarlot
Du har uppenbarligen aldrig haft en gris. Men det är ändå ett dumt exempel av Zaida eftersom människor i allmänhet (inkl en viss Duracell Bunny) vet väldigt lite om grisar. Och det de tror de vet är oftast helt upåt väggarna. Detta gör att budskapet går förlorat eftersom tidningarna och pöbeln skiter i budskapet utan bara låser sig på ett uttalande som detta.
Som kattmänniska är jag van vid att råka i luven på hundmänniskor, men det här var nog första gången jag blev bashad av en grismänniska. Nej, det stämmer alldeles utmärkt det att jag aldrig haft en gris och lika glad är jag för det.
Citera
2006-08-29, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leonsedov
Var det inte Anna Kinberg Batra som skapade skandal genom att vika ut sig på sin hemsida för ett par valrörelser sedan? Hittar inget i Google om detta dock.

Vika ut sig ? nåja större nakenchocksscam får man leta efter

Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Som kattmänniska är jag van vid att råka i luven på hundmänniskor, men det här var nog första gången jag blev bashad av en grismänniska. Nej, det stämmer alldeles utmärkt det att jag aldrig haft en gris och lika glad är jag för det.

Grismänniska jag har faktiskt ingen gris bara en katt....
Citera
2006-08-29, 17:33
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellle
miljöpartister är kommunister, hon är med på pride, alltså är hon en kommunistflata, möjligtvis en bskommunsitflata...
och det finns inga snygga kommusiter, vare sig i miljöpartiet eller kommustpartiet...tänk bara på gudrun pissman och hon vad hon nu heter som ser ut som en man, fd språkrör...
men det är klart, om nån vet att hon inte är bs eller flata så skall jag böja mig för det...har någon här dunkat på damen i fråga ?

Du har verkligen stenkoll på svensk politik...
Citera
2006-08-29, 18:37
Medlem
Pellles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Du har verkligen stenkoll på svensk politik...

Jepp !!!
Citera
2006-09-14, 18:04
Medlem
Lite dåligt med skvaller här va?

Enligt uppgift ska Zaida vara ihop med en tretton år äldre man som heter Ulf. Det låter ju helknasigt, hon är ju tillräckligt snygg för att kunna välja och vraka bland pojkarna men det är vad jag har hört.

Någon som kan bekräfta eller dementera?
Citera
2006-09-14, 18:39
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandyboll

Enligt uppgift ska Zaida vara ihop med en tretton år äldre man som heter Ulf. Det låter ju helknasigt, hon är ju tillräckligt snygg för att kunna välja och vraka bland pojkarna men det är vad jag har hört.

Efter att ha använt mina kunskaper i att söka på upplysning.se och eniro.se kan jag bara konstatera att det mycket riktigt bor en Ulf på samma adress som Zaida och att han faktiskt är tretton år äldre än hon. Om man vill vara rolig skulle man kunna säga att hans efternamn blir Schrackpjäs (med r) på svenska.
Citera
2006-09-14, 18:41
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandyboll

En 13 år äldre man kan ju för allt vad jag vet se bra ut trots att han heter Ulf
Citera
2006-09-14, 18:53
Medlem
jokers avatar
Hon har antastat en god vän till mig sexuellt. Denna vän är av hankön, alkoholintag förekom.
Citera
2006-09-14, 19:26
Medlem
Duracell Bunnys avatar
När du skriver "antastat sexuellt", vad menar du då lite mer exakt?
Citera
2006-09-14, 21:05
Medlem
Ingen som har något ordentligt skvaller om Ulf och Zaida? Hur länge har dom varit ihop, hur träffades dom, har deras familjer åsikter om åldersskillnaden etc.

Och vad vet vi om denne Ulf? Hur har knipit åt sig Zaida? Vad jobbar han med?

Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Efter att ha använt mina kunskaper i att söka på upplysning.se och eniro.se kan jag bara konstatera att det mycket riktigt bor en Ulf på samma adress som Zaida och att han faktiskt är tretton år äldre än hon. Om man vill vara rolig skulle man kunna säga att hans efternamn blir Schrackpjäs (med r) på svenska.

Schackpjäs? Vad heter han?

Citat:
Ursprungligen postat av J.N
En 13 år äldre man kan ju för allt vad jag vet se bra ut trots att han heter Ulf

Förvisso. Jag ville bara påpeka att det är ganska ovanligt att 25-åriga tjejer är ihop med 40-åringar som heter Ulf. Men visst man behöver ju inte vara slöjdlärare bara för att man heter Ulf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in