2006-08-28, 16:21
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Visst gör hon det, men det kliar i fingrarna att skicka henne till Ebba för en makeover.

EDIT: Äsch, nu ändrade du på ditt inlägg så att mitt blev obegripligt. Jag menar att hon ser bra ut men kunde se ännu bättre ut om hon ansträngde sig lite mer.
Citera
2006-08-28, 17:25
Medlem
Pellles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillasötajag
Zaida är knappast kommunistflata, förhoppningsvis miljöparti-flata. En rätt snygg sådan isf.

miljöpartister är kommunister, hon är med på pride, alltså är hon en kommunistflata, möjligtvis en bskommunsitflata...
och det finns inga snygga kommusiter, vare sig i miljöpartiet eller kommustpartiet...tänk bara på gudrun pissman och hon vad hon nu heter som ser ut som en man, fd språkrör...
men det är klart, om nån vet att hon inte är bs eller flata så skall jag böja mig för det...har någon här dunkat på damen i fråga ?
Citera
2006-08-28, 17:45
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Fan vad taskig jag känner mig nu. Sitta här och basha en tjej som har en nära vän som nyligen blivit gruppvåldtagen:

http://www.zaida.se/blog/2006/08/gruppvldtagen_20.html

Samma historia som alltid: Polisen bara skiter i offret och ber henne låta bli att anmäla. Och dagen efter har ingen tid med henne, för alla poliser är upptagna med att springa runt och vara livvakter för politiker. Sen sitter nån jävla "Nisse" och kommenterar hennes inlägg med en massa skit.

Zaida har en del vettiga åsikter trots allt måste jag erkänna.
Citera
2006-08-28, 17:52
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Fan vad taskig jag känner mig nu. Sitta här och basha en tjej som har en nära vän som nyligen blivit gruppvåldtagen:

http://www.zaida.se/blog/2006/08/gruppvldtagen_20.html

Samma historia som alltid: Polisen bara skiter i offret och ber henne låta bli att anmäla. Och dagen efter har ingen tid med henne, för alla poliser är upptagna med att springa runt och vara livvakter för politiker. Sen sitter nån jävla "Nisse" och kommenterar hennes inlägg med en massa skit.

Zaida har en del vettiga åsikter trots allt måste jag erkänna.

Att MP är i koalition med sossarna och är i högsta grad skyldiga till hur det ser ut i rättsväsendet idag?

Vettiga åsikter och vettigt agerande - four more years - och det blir säkert bättre

"There is a theory that you can only deal with sexual crimes by re-arranging society, and change mental structures and gender roles. Another theory says that you should lock the rapists up. In his newsletter, Olle Wästberg points out that the number of rapes in New York has declined by 51.4 percent in 13 years."

Here are the numbers of reported rapes for the first half of 2006:

New York (with 8 million inhabitants): 893

Sweden (with 9 million inhabitants): 1 996
Citera
2006-08-28, 18:37
Medlem
Pellles avatar
tror inte på det...
Citera
2006-08-28, 18:45
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellle
tror inte på det...
Vaddå?
Citera
2006-08-28, 19:31
Medlem
Pellles avatar
det som står i hennes blogg...
verkar konstigt att polisen inte vill att hon skall anmäla en gäng våldtäkt...
redan nån som skrivit det i hennes blogg också...
Citera
2006-08-28, 19:35
Medlem
Pellles avatar
http://static.flickr.com/77/220348513_3c51253f0a_o.jpg

ser ut som en uppkommen kommunist...
jurist säger hon att hon är ?
har hon tingsmeritering ?
eller vad har hon läst ?
jag har läst jöken, är jag också jurist då ?
Citera
2006-08-28, 19:40
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellle
det som står i hennes blogg...
verkar konstigt att polisen inte vill att hon skall anmäla en gäng våldtäkt...
redan nån som skrivit det i hennes blogg också...

Det är nog en påhittat eller väldigt förvrängd historia. Liksom prof. Christian Diesens påstådda 20 000 våldtäkter per år, vilket skulle betyda att ungefär 50% av alla kvinnor blir våldtagna. Tro på't om du vill.
Citera
2006-08-28, 19:49
Medlem
Pellles avatar
det där med anmälda våldtäkter i N.Y...
gör man en falsk anmälan i USA så kan man själv åka in i flera år...kan ju spegla anmälningsfrekvensen en hel del...

det är ju så att man i Sverige kommer riktigt lindrigt undan, men nu glider vi från ämnet, vem vet om fröken Zaida är lebb, bi eller straight ?
nån måste väl veta vem hon gökar med ?
nån som sett henne på krogen ?
Citera
2006-08-28, 21:01
Medlem
Citat:
Liksom prof. Christian Diesens påstådda 20 000 våldtäkter per år, vilket skulle betyda att ungefär 50% av alla kvinnor blir våldtagna.
Va, hur räknar du då?
Citera
2006-08-28, 21:03
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Att MP är i koalition med sossarna och är i högsta grad skyldiga till hur det ser ut i rättsväsendet idag?

Vettiga åsikter och vettigt agerande - four more years - och det blir säkert bättre

"There is a theory that you can only deal with sexual crimes by re-arranging society, and change mental structures and gender roles. Another theory says that you should lock the rapists up. In his newsletter, Olle Wästberg points out that the number of rapes in New York has declined by 51.4 percent in 13 years."

Here are the numbers of reported rapes for the first half of 2006:

New York (with 8 million inhabitants): 893

Sweden (with 9 million inhabitants): 1 996

Det går inte att jämföra eftersom Sverige inkluderar betydligt fler brott under "Våldtäkt" än vad USA gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in