Vad säger ni. Är det ok att tänka på andra när man knullar sin vanliga. Nån som har lust att berätta vad ni tänker på? Själv har jag svårt att inte börja fundera på gruppsex.
Det sjukaste jag har vart med om är när jag dagen innan hade vart på en fest och de hade visat dvärgporr. Vi skrattade som fan, men när jag skulle knulla sen så kunde jag inte sluta tänka på det... grymt irriterande, men samtidigt lite lustigt.
Hahaha! Då tycker jag synd om dig. Själv har jag en sådan underbar flickvän att jag verkligen inte behöver tänka på andra.
Så tänker man på andra så är man förmodligen inte nöjd.
Håller med, brukar enbart tänka på min tjej! Skulle inte uppskatta ifall hon tänkte på andra och man skall behandla sin nästa såsom man själv vill bli behandlad!
Håller med, brukar enbart tänka på min tjej! Skulle inte uppskatta ifall hon tänkte på andra och man skall behandla sin nästa såsom man själv vill bli behandlad!
jomenasså jag tänker ju på tjejen också, det är bara det att det blir fler och fler ju längre jag knullar (i fantasin alltså)
Ju närmare man tittar på ett ansikte - ju snyggare blir hon - det är i alla fall min erfarenhet. En tjej som inte var speciellt snygg såg ut som en fotomodell när man såg hennes ansikte från 5 centimeters håll. Coolt!
Ju närmare man tittar på ett ansikte - ju snyggare blir hon - det är i alla fall min erfarenhet. En tjej som inte var speciellt snygg såg ut som en fotomodell när man såg hennes ansikte från 5 centimeters håll. Coolt!
Marit Paulssen är ju vedertagen kåtslagstanke när
man gnider på hålet, då kan man hålla på i timmar
varje gång det är dags tänker man på henne och får nästan
bakslag i ballen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!