Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-05-07, 01:05
Medlem
Tjena,
Boken i följande film gjordes av mig när jag var en liten ettagluttare. Jag och en kompis hade hittat några svenska porrblaskor som fick tjäna som inspiration;

http://www.youtube.com/watch?v=KtseLwX3alk

Tack till mina föräldrar som sparat den i alla år. Fick ett gott skratt när de visade mig den förra veckan (jag är 27 år nu)

Jag skickade även ett tackmail till Kamratposten och ägarna av Aktuell Rapport (idag Nordic Adult Entertainment) för att de tidigt intresserat mig för sex och samlevnad.

Edit: Insåg att jag kanske postat den i fel forumdel Någon moderator får gärna flytta den...
Senast redigerad av Glenn Quagmire 2009-05-07 kl. 01:45.
Citera
2009-05-07, 02:17
Medlem
Oneofakinds avatar
Haha, tack för kvällens asgarv
Citera
2009-05-07, 02:35
Medlem
A.Chigurhs avatar
Haha väldigt roligt att se! det är nog inget ovanligt att man gjorde så när man var yngre. Gjorde det själv när jag var yngre i ett tomt block som jag gömt under bokhyllan
Citera
2009-05-07, 02:36
Medlem
Remslems avatar
Fitt-boken är slut.

Klockrent!
Fan att du inte har fler alster från den tiden!!

... eller har du?
Citera
2009-05-07, 03:46
Medlem
Kul att ni gilllade den

Citat:
Ursprungligen postat av Remslem
Fitt-boken är slut.

Klockrent!
Fan att du inte har fler alster från den tiden!!

... eller har du?

Nja, har en bok från mellanstadiet som jag en kompis skrev som en del i en SO-kurs. Boken hette 'Sagor för sjuka barn'. Men det färdiga exemplaret var så sjukt att vi inte kunde lämna in det till lärarinnan. Här kommer ett smakprov:

Den respektingivande framsidan:
http://img19.imageshack.us/img19/6339/framsida.jpg

Microvågsugnen sida 1 av 2:
http://img513.imageshack.us/img513/7...ugnensida1.jpg

Microvågsugnen sida 2 av 2:
http://img513.imageshack.us/img513/3...ugnensida2.jpg

Även om det förekommer lite erotik i den här sagan så är det ju ännu mer fel forumdel nu. Jaja, hoppas att ni andra har överseende
Senast redigerad av Glenn Quagmire 2009-05-07 kl. 03:57.
Citera
2009-05-07, 03:57
Medlem
moores avatar
hahaha...

Påminner mig som fan om (no offence) en riktigt vrickad gammal polare som skrev flertalet liknande historier, bara det att han valde att visa upp och skicka dem till läraren. Som självklart gick i taket, slutade med flera samtal hos psykologer och specialklass till sent in i tonåren.

Så jag antar att du gjorde rätt i att inte skicka in Sagor för sjuka barn..

Fitt-boken är slut..
Citera
2009-05-07, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moore
hahaha...

Påminner mig som fan om (no offence) en riktigt vrickad gammal polare som skrev flertalet liknande historier, bara det att han valde att visa upp och skicka dem till läraren. Som självklart gick i taket, slutade med flera samtal hos psykologer och specialklass till sent in i tonåren.

Så jag antar att du gjorde rätt i att inte skicka in Sagor för sjuka barn..

Fitt-boken är slut..

Hahahaha! Cred att han lämnade in dem ändå. Vi kanske hade behövt lite psykologsamtal vi också
Citera
2009-05-07, 04:11
Medlem
BettanyMaids avatar
"Jag blev jagad av en sexig man"

Jättefin bok!
Citera
2009-05-07, 04:21
Medlem
Snöblinds avatar
Det var länge sedan jag skrattade så här mycket

Påminner mig om min gamla frikyrkliga lärarinna i lågstadiet. Jag var nog ganska lik dig i den åldern, och hon var av det slaget att ett enkelt "herre gud" fick henne att gå i taket. Oj vad kul vi hade med henne :P
Citera
2009-05-07, 04:24
Bannlyst
Bra gjort film, dålig bok.
Citera
2009-05-07, 04:35
Moderator
MondoBizarros avatar
Ifall någon någonsin ifrågasätter vad man egentligen ska ha knappen "Nya inlägg" till så är det bara att svara: "För ibland ramlar man på märkliga och underhållande trådar!"
Och det här var en sån!
Citera
2009-05-07, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Det var länge sedan jag skrattade så här mycket

Påminner mig om min gamla frikyrkliga lärarinna i lågstadiet. Jag var nog ganska lik dig i den åldern, och hon var av det slaget att ett enkelt "herre gud" fick henne att gå i taket. Oj vad kul vi hade med henne :P

Sådana kan man ha riktigt kul med! En av mina lågstadielärarinnor var prästfru och väldigt religiös. När vi hade religionslektion räckte jag upp handen och proklamerade att gud inte fanns utan att det bestämt var Big Bang som hade skapat jorden.

Fick en skarp tillsägelse och ett brev hem till föräldrarna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in