• 1
  • 2
2009-05-06, 16:25
Medlem
Alltså jag bor i gävleborgslän och jag några vänner tänkte arrangera ett soft utomhus rave nån gång nu under försommaren! alltså jag kommer komma upp med en blogg där det står närmare om det här! men vill först kolla intresse! så var vänligen att skriv här i den här tråden om ideer och intresse, så kommer jag ut med mera information snart, och då om jag märker att intresse finns kommer jag öppna bloggen och kan vi diskutera där! Så skriv vad ni tycker om den här ideen

Mvh Moi
Citera
2009-05-06, 16:36
Medlem
Stuuuuutes avatar
Klart som fan!

Blire Trance, Hardstyle, Psytrance med mera?
Citera
2009-05-06, 16:48
Medlem
ja tänkte fixa utrustning å allt! meen de är ju tråkigt om de bara kommer typ 30 pers vill ju mycket folk.. jag vet ett antal här som är sugen och så men sprid vidare så kommer jag upp med bloggen inom kort där de kommer så mera exakt!
Citera
2009-05-06, 17:00
Medlem
Stuuuuutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoeei
ja tänkte fixa utrustning å allt! meen de är ju tråkigt om de bara kommer typ 30 pers vill ju mycket folk.. jag vet ett antal här som är sugen och så men sprid vidare så kommer jag upp med bloggen inom kort där de kommer så mera exakt!
Fan va långt upp de va, kan ni inte komma lite längre ner haha?
Citera
2009-05-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuuuuute
Fan va långt upp de va, kan ni inte komma lite längre ner haha?

de e ju aldrig nått i norrland! så måste ju dra hit lite folk;D
Citera
2009-05-06, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoeei
Alltså jag bor i gävleborgslän och jag några vänner tänkte arrangera ett soft utomhus rave nån gång nu under försommaren! alltså jag kommer komma upp med en blogg där det står närmare om det här! men vill först kolla intresse! så var vänligen att skriv här i den här tråden om ideer och intresse, så kommer jag ut med mera information snart, och då om jag märker att intresse finns kommer jag öppna bloggen och kan vi diskutera där! Så skriv vad ni tycker om den här ideen

Mvh Moi

Mycket bra idé!
Citera
2009-05-06, 18:43
Bannlyst
Ja kommer!!
Citera
2009-05-07, 02:22
Medlem
rhymenocerouss avatar
Låter roligt, räkna med ett besök från Sundsvall!
Bara det inte är under Rock am ring eller P&L
Citera
2009-05-07, 05:52
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Prova med Badboll, finns nog mycket mer intresse där.
Har alltid fått bilden av att FB består av 50% smygrassar, 40% hårdrockare och 10% vanliga svenskar!
Citera
2009-05-07, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Har alltid fått bilden av att FB består av 50% smygrassar, 40% hårdrockare och 10% vanliga svenskar!

vaddå badboll!?
Citera
2009-05-07, 14:40
Medlem
Badboll.nu

Mycket fester och diskutioner om elektronisk musik där.
Citera
2009-05-07, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb

det blir 100% !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in