Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-07, 19:09
  #13
Medlem
ormtjusarens avatar
ja just det

Citat:
Ursprungligen postat av aroundtheworld
Way to citera Wikipedia!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lill-Jansskogen

Men jag tror knappast någon här är förvånad. För någon egen fakta har du aldrig presenterat och lär väl knappast någonsin göra heller.
Du är en pinsam ursäkt för att kalla sig UE'are om då den gemensama nämnaren för en sådan skulle vara att utforska. Det ända du gör är att läsa på forum och gå i andras fotspår.
när jag kommer hem från ett dags-verk så har man ingen större lust att ue-a. att du och andra besiter tid gör mig inget. jag har helt enkelt inte tid. men ibland så tar jag kort med mobilen på en del ställen. . hm vad menar du för forum -?fortforum var de länge sen jag logga in på-tycker det räcker gott här-då det roar mig mycket. PS. nu är det läggdags för dig
Citera
2009-05-07, 22:52
  #14
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroundtheworld
Way to citera Wikipedia!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lill-Jansskogen

Men jag tror knappast någon här är förvånad. För någon egen fakta har du aldrig presenterat och lär väl knappast någonsin göra heller.
Du är en pinsam ursäkt för att kalla sig UE'are om då den gemensama nämnaren för en sådan skulle vara att utforska. Det ända du gör är att läsa på forum och gå i andras fotspår.


Kasta inte skit på andra, gör saker som ett föredöme istället.

Personligen skiter jag i om informationen hittades på wikipedia eller om han studerade i riksarkivet i två veckor för att presentera den, ditt inlägg däremot ger fadd smak i munnen.
Citera
2009-05-08, 17:51
  #15
Medlem
ormtjusarens avatar
ja just det

Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Kasta inte skit på andra, gör saker som ett föredöme istället.

Personligen skiter jag i om informationen hittades på wikipedia eller om han studerade i riksarkivet i två veckor för att presentera den, ditt inlägg däremot ger fadd smak i munnen.
hej o gokväll. vill bara säga att jag ej läst någonstans utan denna lill-jan-tråd är taget ur ett dammigt minnes-fack i huvudet som väckts till liv. vårt ue-gäng gick under på slutet av 70-talet -alltså slutade ue-a ca 1980/81. PS: tänkte söka upp värmdö-tråden o skriva lite info om gustavsbergs-civilförsvar på 40-talet. ha de gott
Citera
2017-02-03, 18:39
  #16
Medlem
Allting är sen minst 5 år övertäckt och plomberat eller helt enkelt raserat där. Utom då draktandsspärren och ett ev skyddsrum som sist jag var där ockuperades av ett gäng romer. Hade ingen lust att tränga mig på där för att utröna om det var ett skyddsrum eller bara något förråd typ. Det för övrigt inte i skogen utan närmare spåren. Bunkrarna bakom parkförvaltningen är helt övertäckta och de som låg i slutet av spärren vid nerfarten går det inte att se ett spår av.
Nu när jag skarivit ser jag att råden är nästan tio år gammal.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback