2009-05-08, 01:51
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokk18
Ok, då skiter vi i det då.
Jag vill absolut se det! Kom igen, tror det kan bli imponerande. Och jag tror faktiskt inte att någon kommer tro att killen är fejk, vilka skulle säga det? Bara för att man har en åsikt då inget annat bevisats måste man inte vara envis in i döden!
2009-05-08, 07:48
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shazbot
Det var riktat mot påståendet att man inte ens kan ha 40cm+ som deffad 17åring, eller om det var 43 cm. Orkar inte läsa igenom tråden och leta efter det igen. Men mest skrev jag det för att "KoettFars" bara blev drygare o drygare i diskussionen.

Okej, men tillför något då till diskussionen istället. 46cm är inget man ser varje dag och när knappt ens mr. olympias genetiska elit hade det i den åldern så känns det ju svårt att tänka sig en ren med det måttet.
2009-05-08, 09:10
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Okej, men tillför något då till diskussionen istället. 46cm är inget man ser varje dag och när knappt ens mr. olympias genetiska elit hade det i den åldern så känns det ju svårt att tänka sig en ren med det måttet.

Att springa 100 meter pa 9,7 ar inte heller nagonting man ser varje dag, och det ar inte manga som nagonsin sprungit under 9,7 (jag forutsatter att det finns de som gjort det under okontrollerade forhallanden). Innebar det att det ar fysiskt omojligt? Hade du svarat annorlunda om det inte varit for Usain Bolt?
2009-05-08, 10:15
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Att springa 100 meter pa 9,7 ar inte heller nagonting man ser varje dag, och det ar inte manga som nagonsin sprungit under 9,7 (jag forutsatter att det finns de som gjort det under okontrollerade forhallanden). Innebar det att det ar fysiskt omojligt? Hade du svarat annorlunda om det inte varit for Usain Bolt?

Jag har inte sagt att det är omöjligt, det jag har sagt är att det är osannolikt, men inte omöjligt. Är det omöjligt att finna någon som kan springa 100 meter på 9,7s? Nej, men ytterst osannolikt. Lär dig skillnaden mellan osannolikt och omöjligt.
2009-05-08, 11:29
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Jag säger fortfarande att det är omöjligt. Dessutom vet du inte om Usain Bolt är ren, tror du de dopingtestar på jamaica hela tiden? Knappast. Har du sett hans tidsökningar innan han började tävla? Det gick jävligt bra med progress ett tag.
2009-05-08, 17:12
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Jag har inte sagt att det är omöjligt, det jag har sagt är att det är osannolikt, men inte omöjligt. Är det omöjligt att finna någon som kan springa 100 meter på 9,7s? Nej, men ytterst osannolikt. Lär dig skillnaden mellan osannolikt och omöjligt.

Jag tankte mer pa att du svarade dissande pa snubben som sa att det var mojligt
2009-05-08, 17:17
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Jag tankte mer pa att du svarade dissande pa snubben som sa att det var mojligt

Skillnad på att svara dissande (vara allmänt hordryg om de flesta andra på fb) och att totalt tvärvägra att lyssna. Det jag har påstått är att det är osannolikt att nå den storleken vid den ringa ålder, men inte helt omöjligt.
Finns massor av förunderligheter som fortfarande är möjliga, trots att de är så osannolika. Finns en autistisk man som kan återge mer än 5000 (femtusen) böcker med mindre än 5% felmarginal (fem procent).
Är det omöjligt? Nej, men jävligt osannolikt att man någonsin får träffa en sådan människa.
2009-05-08, 17:25
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Skillnad på att svara dissande (vara allmänt hordryg om de flesta andra på fb) och att totalt tvärvägra att lyssna. Det jag har påstått är att det är osannolikt att nå den storleken vid den ringa ålder, men inte helt omöjligt.
Finns massor av förunderligheter som fortfarande är möjliga, trots att de är så osannolika. Finns en autistisk man som kan återge mer än 5000 (femtusen) böcker med mindre än 5% felmarginal (fem procent).
Är det omöjligt? Nej, men jävligt osannolikt att man någonsin får träffa en sådan människa.

Ja, fast hörde att BengtZz visste att just denna autistiska snubben använde AAS. Så det är knappast ett bra exempel.
2009-05-08, 17:27
Medlem
thefisks avatar
Citat:

Haha! Ja, för det är ju tack vare deras "gentiska elit" som de är så stora.
2009-05-08, 17:28
Moderator
^Eazs avatar
Hurvida det är möjligt eller inte är besvarat, tråd utspårad och låses.
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in