2009-05-10, 16:21
Medlem
Shamwaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Bara för att någonting är spännande så betyder det inte att det inte är WT.
Barsex känns väldigt svanktatueringar och tribals...
WT är att inte ha råd att gå på krogen
Citera
2009-05-10, 18:20
Medlem
camejos avatar
toasex i all ära (säger jag som aldrig idkat det) men måste man skryta om det i ett internetforum? fast det är ju iof det enda folk gör här på flashback.
Citera
2009-05-10, 18:53
Medlem
zoddris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuitUp
Snabb fråga; jag hade sex med en tjej på Sticky Fingers i Göteborg i torsdags, vakterna fick reda på det, och de kollade våra leg. Finns det någon chans att de typ fick för sig att porta mig?

(Jag tror inte att det här är rätt forum, men jag kunde inte lista ut var jag skulle posta det)

Har jobbat på nattklubb och hittat folk som idkat samlag på diverse ställen. De brukar bli hemskickade (inte tillsammans) och vara välkomna nästa helg.

Legitimation kollas för att säkerställa att båda är myndiga och så att vakterna (förhoppningsvis) kommer ihåg vilka som hållit på ifall det skulle komma en anmälan om något i efterhand.
Citera
2009-05-10, 20:46
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoddri
Har jobbat på nattklubb och hittat folk som idkat samlag på diverse ställen. De brukar bli hemskickade (inte tillsammans) och vara välkomna nästa helg.

Legitimation kollas för att säkerställa att båda är myndiga och så att vakterna (förhoppningsvis) kommer ihåg vilka som hållit på ifall det skulle komma en anmälan om något i efterhand.

varför skickar ni inte hem dom tillsammans? ska dom inte få knulla mer, bara för att dom knullat hos er?
Citera
2009-05-10, 21:08
Medlem
Shamwaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoddri

Så egentligen är alla dörrvakter i mot sex innan giftermål , indirekt då och inte öht
Citera
2009-05-11, 16:42
Medlem
zoddris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
varför skickar ni inte hem dom tillsammans? ska dom inte få knulla mer, bara för att dom knullat hos er?

Tja, se det som en läxa för att de måste ockupera en toa
Citera
2009-05-15, 19:08
Bannlyst
Portad från fittan eller baren?
Citera
2009-05-15, 20:40
Medlem
Shamwaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enanthate
Portad från fittan eller baren?