2009-05-10, 08:16
Medlem
zaturn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluffsterBunny
Nä, det var jaaaaaaag

/F

Fast du var med mig och vi blev inte tagna
Citera
2009-05-10, 08:57
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HH74
Barsex är spännande, ser inte hur det är WT. Du kletar ihop begreppen.

Det är WT om det sedan resulterar i barnafödsel.
Citera
2009-05-10, 11:20
Medlem
camejos avatar
satan vad cool du är. ett skepp kommer lastat med internetkredd. internetkredd i massor!

(ironi)

edit: alltså det här inlägget gör mig faktiskt gruvligt irriterad: varför frågar du inte någon irl istället? att du postar detta här är ju bara för att stilla ditt bekräftelsebehov/peniskomplex.

jag tycker faktiskt att du är helt jävla patetisk om jag ska vara ärlig.

men det var ju kul att du fick ligga iaf, det ska man aldrig underskatta vikten av. även fast du förmodligen var dräggfull.
Senast redigerad av camejo 2009-05-10 kl. 11:36.
Citera
2009-05-10, 11:47
Medlem
Emerthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
satan vad cool du är. ett skepp kommer lastat med internetkredd. internetkredd i massor!

(ironi)

edit: alltså det här inlägget gör mig faktiskt gruvligt irriterad: varför frågar du inte någon irl istället? att du postar detta här är ju bara för att stilla ditt bekräftelsebehov/peniskomplex.

jag tycker faktiskt att du är helt jävla patetisk om jag ska vara ärlig.

men det var ju kul att du fick ligga iaf, det ska man aldrig underskatta vikten av. även fast du förmodligen var dräggfull.

Du kan inte ha mkt till liv om du blir gruvligt irriterad på en tråd i ett internet forum.... Han kanske skrev här i hopp om att någon vakt/bartender eller annan krog arbetare skulle kunna svara med egna erfarenheter, alla kanske inte har en entrévärd i bekantskaps kretsen som man kan fråga... Sen kan det ju vara intressant att veta om man blir portat från sitt eventuella favorit ställe, vad vet jag?
Citera
2009-05-10, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuitUp
Snabb fråga; jag hade sex med en tjej på Sticky Fingers i Göteborg i torsdags, vakterna fick reda på det, och de kollade våra leg. Finns det någon chans att de typ fick för sig att porta mig?

(Jag tror inte att det här är rätt forum, men jag kunde inte lista ut var jag skulle posta det)
Who cares
Citera
2009-05-10, 12:20
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerthon
Du kan inte ha mkt till liv om du blir gruvligt irriterad på en tråd i ett internet forum.... Han kanske skrev här i hopp om att någon vakt/bartender eller annan krog arbetare skulle kunna svara med egna erfarenheter, alla kanske inte har en entrévärd i bekantskaps kretsen som man kan fråga... Sen kan det ju vara intressant att veta om man blir portat från sitt eventuella favorit ställe, vad vet jag?

näpp, jag har inte mkt till liv för tillfället, är arbetslös och tar därför ut mina aggressioner på idioter på det här forumet. DET är fortfarande bättre att fråga IRL än på ett jävla skämt till internetforum.. han kan väl gå dit och fråga någon? om han vågar ha sex på en toalett borde han väl våga fråga en vakt om han är portad.

ediit: och skulle han inte vara modig så finns det ju alltid en medicin (4-5 eller 6 stora stark borde göra susen)
Senast redigerad av camejo 2009-05-10 kl. 12:30.
Citera
2009-05-10, 12:31
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonno41
Who cares

word. (hycklar lite, jag vet. jag har ju lagt mkt energi på den här tråden. men du har ändå rätt)
Citera
2009-05-10, 13:06
Bannlyst
Oftast blir bara folket utkastade. Tjej + kille + toalett = sex. Ibland bryr vakterna inte sig.
Citera
2009-05-10, 13:23
Medlem
Citat:
Har du en dotter jag kan utöva den ädla spännande konstart med?
Citera
2009-05-10, 14:06
Medlem
Shamwaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Har du en dotter jag kan utöva den ädla spännande konstart med?
Kör på din egen dotter
Citera
2009-05-10, 14:10
Medlem
Trodde toasex var poängen med klubb.

De kommer inte hålla koll på dig endå så skitsamma om de kollade leg.
Citera
2009-05-10, 16:19
Medlem
Citat:

Bara för att någonting är spännande så betyder det inte att det inte är WT.
Barsex känns väldigt svanktatueringar och tribals...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in