2009-05-03, 10:31
Medlem
SuitUps avatar
Snabb fråga; jag hade sex med en tjej på Sticky Fingers i Göteborg i torsdags, vakterna fick reda på det, och de kollade våra leg. Finns det någon chans att de typ fick för sig att porta mig?

(Jag tror inte att det här är rätt forum, men jag kunde inte lista ut var jag skulle posta det)
Citera
2009-05-03, 11:07
Moderator
evilhoneys avatar
E&S-->Barer och nattklubbar.
//mod
Citera
2009-05-03, 23:51
Medlem
mentalfives avatar
Well, nu är inte jag en expert när det kommer till Vakter och krogen. Men risken för det är förstås stor då de kollade leg. Å andra sidan finns det väl inget som förbjuder sex på krogen? Eller? Sålänge ni inte gjorde det på bardisken så..
Citera
2009-05-09, 00:09
Medlem
hur stor är chansen att de kommer ihåg dig om typ två veckor då. det enda de kollar i dörren är rimligtvis ålder och hur full du är innan de släpper in dig. är du osäker så kör en helt ny frilla och andra kläder så är det nog nemas. för övrigt ingen big deal att vara portad från ett sånt ställe. dessutom tror jag knappast de brydde sig. vakterna möts av för mycket våld och elände för att de skall lägga energi på att komma ihåg en person som hade sex på dass
Citera
2009-05-09, 00:18
Medlem
Psyko Dads avatar
Polaren satte på en brud på en mugg & blev portad ett par veckor. Men det där är väl olika från olika ställen.
Citera
2009-05-09, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuitUp
Snabb fråga; jag hade sex med en tjej på Sticky Fingers i Göteborg i torsdags, vakterna fick reda på det, och de kollade våra leg. Finns det någon chans att de typ fick för sig att porta mig?

(Jag tror inte att det här är rätt forum, men jag kunde inte lista ut var jag skulle posta det)

Var det duuuu :O
Citera
2009-05-09, 22:49
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiamiBitch
Var det duuuu :O

Nä, det var jaaaaaaag

/F
Citera
2009-05-09, 23:28
Medlem
Hade du blivit portad hade dom sagt det till dig direkt förmodligen. Nästa gång du går dit kanske inte ens samma snubbar jobbar där.

Kan tänka mig att dom skrattade gott åt er och det är glömt, möjligen att dom gör narr av er om dom känner igen er eller att dom säger något till er.
Citera
2009-05-10, 01:18
Medlem
obotlig_realists avatar
Citat:

Det måste ju finnas en anledning till varför nattklubben heter Sticky Fingers, så det är nog lugnt.
Citera
2009-05-10, 01:55
Medlem
Shamwaris avatar
Sticky är ju det klass på iaf...
Citera
2009-05-10, 02:14
Medlem
Citat:

Men herregud, WT så det skriker om det ju '
Citera
2009-05-10, 06:52
Medlem
HH74s avatar
Barsex är spännande, ser inte hur det är WT. Du kletar ihop begreppen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in