2009-05-01, 23:30
Medlem
Benzonas avatar
I Arlas nya reklamfilm tar Elin med sig sina barn för att se när korna släpps ut på bete. Jag får intrycket att korna som medverkar i filmen inte mår särskilt bra då de ser förvirrade ut och har någon form av rörelsestörningar. Varför har Arla gjort denna film som väcker associationer till galna kosjukan som var på tapeten för några år sedan? Jag blir i alla fall inte så sugen på ett glas mjölk från kossorna när jag ser filmen...

http://www.youtube.com/watch?v=hqkaiktMdb8
Citera
2009-05-01, 23:42
Medlem
har du stått fastbunden i ett mörkt rum i 6 månader skulle du nog också bli glad av att komma ut i det gröna igen.
Citera
2009-05-03, 11:04
Medlem
Dylans avatar
De ser ut att må jättebra, men som inavlad stadsbo vet du väl inte bättre, ditt korkade fanskap. Plus i kanten till Arla för att de använde sig av till synes rasrena människor och inte kände sig tvingade att slänga in någon krullhårig hottentott bara för att för blidka innerstadsvänstern.
Citera
2009-05-03, 11:32
Medlem
Pranchas avatar
Tycker du att det ser ut som ofrivilliga muskelspasmer? Jag tycker det ser ut som de är glada, och leker av sig en hel vinter med stillastående.
Citera
2009-05-03, 12:42
Medlem
fan de va längesen man såg ett kosläpp,ångrar att jag flytta till stan
Citera
2009-05-03, 14:45
Medlem
snart inget man ser på landet heller då alla småbönder inte klarar av det ekonomiskt. synd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in