2009-04-28, 23:18
Bannlyst
Tjenare! Okej, r extremt rk sugen men har inga cigg (kper alltid paket), hittade dock ett paket med ls tobak och jag har ven rizzlor hemma men grejen r att jag aldrig har rullat en cigg, har ingen "rullmaskin" eller nnting, hur fan ska jag gra?
Citera
2009-04-28, 23:19
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Tjenare! Okej, r extremt rk sugen men har inga cigg (kper alltid paket), hittade dock ett paket med ls tobak och jag har ven rizzlor hemma men grejen r att jag aldrig har rullat en cigg, har ingen "rullmaskin" eller nnting, hur fan ska jag gra?

haha jvligt svrt att frklara men brukar g efter ett par frsk
Citera
2009-04-28, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
haha jvligt svrt att frklara men brukar g efter ett par frsk

Frsk inte ens om du inte kan.

Kolla youtube "how to roll".

S lrde jag med.
Citera
2009-04-28, 23:36
Bannlyst
Det vet jag och d rker jag inte ens sjlv.
Men enligt en gammal kompis s var det samma teknik som nr man rullar tortillas, fast man slickar igen allt p sista rullningen.

http://www.ortega.com/help/tips/wraps.asp
Citera
2009-04-28, 23:41
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scooby-doo
Det vet jag och d rker jag inte ens sjlv.
Men enligt en gammal kompis s var det samma teknik som nr man rullar tortillas, fast man slickar igen allt p sista rullningen.

http://www.ortega.com/help/tips/wraps.asp

HAHAHAHA det gjorde min kvll
Citera
2009-04-28, 23:44
Medlem
Du fr kolla how to filmer p youtube och sedan e det bara att prva sig fram. Se till att gra en roach (liten bit ihoprullat hrt papper som fungerar som ger stabilitet som ett filter).
Citera
2009-04-29, 17:41
Medlem
hesons avatar
Om man r riktigt desperat och fumlig (t.ex midsommarfylla): Rulla pappret runt en lagom tjock penna, slicka, tag bort pennan, fyll p tobak med liten tratt (pappersstrut med avklippt botten), peta grna i tratten med utvikt gem eller tandpetare etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in