Tjenare! Okej, r extremt rk sugen men har inga cigg (kper alltid paket), hittade dock ett paket med ls tobak och jag har ven rizzlor hemma men grejen r att jag aldrig har rullat en cigg, har ingen "rullmaskin" eller nnting, hur fan ska jag gra?
Tjenare! Okej, r extremt rk sugen men har inga cigg (kper alltid paket), hittade dock ett paket med ls tobak och jag har ven rizzlor hemma men grejen r att jag aldrig har rullat en cigg, har ingen "rullmaskin" eller nnting, hur fan ska jag gra?
haha jvligt svrt att frklara men brukar g efter ett par frsk
Det vet jag och d rker jag inte ens sjlv.
Men enligt en gammal kompis s var det samma teknik som nr man rullar tortillas, fast man slickar igen allt p sista rullningen.
Det vet jag och d rker jag inte ens sjlv.
Men enligt en gammal kompis s var det samma teknik som nr man rullar tortillas, fast man slickar igen allt p sista rullningen.
Du fr kolla how to filmer p youtube och sedan e det bara att prva sig fram. Se till att gra en roach (liten bit ihoprullat hrt papper som fungerar som ger stabilitet som ett filter).
Om man r riktigt desperat och fumlig (t.ex midsommarfylla): Rulla pappret runt en lagom tjock penna, slicka, tag bort pennan, fyll p tobak med liten tratt (pappersstrut med avklippt botten), peta grna i tratten med utvikt gem eller tandpetare etc.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!