Flashback bygger pepparkakshus!
2009-04-28, 23:18
Bannlyst
Tjenare! Okej, är extremt rök sugen men har inga cigg (köper alltid paket), hittade dock ett paket med lös tobak och jag har även rizzlor hemma men grejen är att jag aldrig har rullat en cigg, har ingen "rullmaskin" eller nånting, hur fan ska jag göra?
Citera
2009-04-28, 23:19
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Tjenare! Okej, är extremt rök sugen men har inga cigg (köper alltid paket), hittade dock ett paket med lös tobak och jag har även rizzlor hemma men grejen är att jag aldrig har rullat en cigg, har ingen "rullmaskin" eller nånting, hur fan ska jag göra?

haha jävligt svårt att förklara men brukar gå efter ett par försök
Citera
2009-04-28, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
haha jävligt svårt att förklara men brukar gå efter ett par försök

Försök inte ens om du inte kan.

Kolla youtube "how to roll".

Så lärde jag med.
Citera
2009-04-28, 23:36
Bannlyst
Det vet jag och då röker jag inte ens själv.
Men enligt en gammal kompis så var det samma teknik som när man rullar tortillas, fast man slickar igen allt på sista rullningen.

http://www.ortega.com/help/tips/wraps.asp
Citera
2009-04-28, 23:41
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scooby-doo
Det vet jag och då röker jag inte ens själv.
Men enligt en gammal kompis så var det samma teknik som när man rullar tortillas, fast man slickar igen allt på sista rullningen.

http://www.ortega.com/help/tips/wraps.asp

HAHAHAHA det gjorde min kväll
Citera
2009-04-28, 23:44
Medlem
Du får kolla how to filmer på youtube och sedan e det bara att pröva sig fram. Se till att göra en roach (liten bit ihoprullat hårt papper som fungerar som ger stabilitet som ett filter).
Citera
2009-04-29, 17:41
Medlem
hesons avatar
Om man är riktigt desperat och fumlig (t.ex midsommarfylla): Rulla pappret runt en lagom tjock penna, slicka, tag bort pennan, fyll på tobak med liten tratt (pappersstrut med avklippt botten), peta gärna i tratten med utvikt gem eller tandpetare etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in