Tjenare! Okej, är extremt rök sugen men har inga cigg (köper alltid paket), hittade dock ett paket med lös tobak och jag har även rizzlor hemma men grejen är att jag aldrig har rullat en cigg, har ingen "rullmaskin" eller nånting, hur fan ska jag göra?
Tjenare! Okej, är extremt rök sugen men har inga cigg (köper alltid paket), hittade dock ett paket med lös tobak och jag har även rizzlor hemma men grejen är att jag aldrig har rullat en cigg, har ingen "rullmaskin" eller nånting, hur fan ska jag göra?
haha jävligt svårt att förklara men brukar gå efter ett par försök
Det vet jag och då röker jag inte ens själv.
Men enligt en gammal kompis så var det samma teknik som när man rullar tortillas, fast man slickar igen allt på sista rullningen.
Det vet jag och då röker jag inte ens själv.
Men enligt en gammal kompis så var det samma teknik som när man rullar tortillas, fast man slickar igen allt på sista rullningen.
Du får kolla how to filmer på youtube och sedan e det bara att pröva sig fram. Se till att göra en roach (liten bit ihoprullat hårt papper som fungerar som ger stabilitet som ett filter).
Om man är riktigt desperat och fumlig (t.ex midsommarfylla): Rulla pappret runt en lagom tjock penna, slicka, tag bort pennan, fyll på tobak med liten tratt (pappersstrut med avklippt botten), peta gärna i tratten med utvikt gem eller tandpetare etc.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!