2013-03-03, 18:51
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Påstår du att jag skulle bli brunare och brunare om jag skulle sticka 0,25 en gång i veckan?

Ingen som har sagt något om att sola och sticka 3 dagar i rad. Men om man skulle göra det så är det ju klart som fan man är brunast efter dag 3? Du formulerar dig lite lustigt här och förstår inte riktigt vad det har för koppling till det jag skrev tidigare.

Man kör tills man är nöjd med färgen, det är verkligen inte svårare än så.

Läs igen.

Låt säga att du sticker 3 gånger, 3 dagar i rad. Ja, klart som fan det ger BÄST effekt. Men, det är den här "ÅH JAG SKA BLI BRUN!!!"-manin. Det kommer ge sina bieffekter om man gör så. Brännan man söker kommer komma sakta men säkert, därför anser jag att det inte är bra att stressa fram den brännan för den kommer med tiden.

Jag har aldrig sagt att man blir brunare av att sticka en gång i veckan än 3 gånger i veckan? Fan snackar du om.

Och ja, klart man kör tills man är nöjd med färgen, men det jag menar är om du sticker 7 dagar i streck och solar under dessa stick så kommer du bli brunare efter dag 7.

Fattar du?
2013-03-03, 19:22
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Låt säga att du sticker 3 gånger, 3 dagar i rad. Ja, klart som fan det ger BÄST effekt. Men, det är den här "ÅH JAG SKA BLI BRUN!!!"-manin. Det kommer ge sina bieffekter om man gör så. Brännan man söker kommer komma sakta men säkert, därför anser jag att det inte är bra att stressa fram den brännan för den kommer med tiden.
Självklart ska man inte stressa och sola 3 dagar i rad samtidigt som man kör melanotan varje dag om man vill undvika så mycket bieffekter som möjligt. Jag har heller aldrig sagt att man ska göra så.

Jag sa att personen kunde sola 3 ggr i veckan och sticka mela någongång mellan om man känner för det, vilket är något helt annat mot vad du tog upp för exempel.

Citat:
Jag har aldrig sagt att man blir brunare av att sticka en gång i veckan än 3 gånger i veckan? Fan snackar du om.
Du sa att om man använder melanotan så kommer "brännan kontinuerligt att ökas på" som om det inte ens gick att underhålla sin bränna utan att varje gång bli brunare, det var det jag ifrågasatte.

Citat:
Och ja, klart man kör tills man är nöjd med färgen, men det jag menar är om du sticker 7 dagar i streck och solar under dessa stick så kommer du bli brunare efter dag 7.

Fattar du?
Haha, ja det är ju ganska självklart? Vem har sagt något annat? Jag upplever mig alltid som brunast dagen efter.
2013-03-03, 23:15
Medlem
lovezeros avatar
Citat:
Gå in i din "hytt", klä av dig, sätt sprutan, gå på toan och pissa, lägg i pengar, gå in, klä av dig, sola.
Det är ute ur kroppen på 30-60min så låt det ta någon minut efter du satt sticket sen sola. Men vänta inte 1timme. Det går ut i kroppen väldigt fort efter man satt sticket.

ute ur kroppen efter 30-60min? det ligger väl i kroppen längre än så?
Jag har aldrig solat så tätt inpå, inte så soft att lägga sig i ett solarium illamående.
2013-03-04, 04:03
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovezero
Jag har aldrig solat så tätt inpå, inte så soft att lägga sig i ett solarium illamående.

Halveringstiden är på ca 50 minuter, betyder inte att man måste sola någon minut efter stick för effekt, utan för bästa effekten.
Förståååru?
2013-03-04, 12:19
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovezero

Haha men neger snälla sänk dosen då? Läs igenom stickies, fan är det med folk?

Jo det är soft att lägga sig i ett solarium illamåendes. Bit ihop, jävla gnäll.
2013-03-04, 13:49
Medlem
Citat:
Haha men neger snälla sänk dosen då? Läs igenom stickies, fan är det med folk?

Jo det är soft att lägga sig i ett solarium illamåendes. Bit ihop, jävla gnäll.

Är väl då det är som bäst att lägga sig i solariumet? Annars är det bara förbannat tråkigt.

mvh
2013-03-04, 14:26
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Är väl då det är som bäst att lägga sig i solariumet? Annars är det bara förbannat tråkigt.

mvh

Precis! Har själv inte känt ett skit när jag dragit en shot och lagt mig i solariumet. Bara ligger o myser, sen när man går ut därifrån är man brun och fin. Mycket inbillning det där med illamåendet också.
2013-03-04, 14:41
Medlem
Citat:
Precis! Har själv inte känt ett skit när jag dragit en shot och lagt mig i solariumet. Bara ligger o myser, sen när man går ut därifrån är man brun och fin. Mycket inbillning det där med illamåendet också.

Jag mår fruktansvärt i några minuter efter inject, vet inte vad det beror på, därav inte använt på länge.

mvh
2013-03-04, 21:55
Medlem
Jesusdidnttaps avatar
Underbart! i veckan börjar jag på min första kur, är en riktig blekfis, inte direkt ginger men lika blek som en. Har dock en del leverfläckar redan nu fast det bryr jag mig ärligt talat inte om, tar fan den smällen för det ska bli kalasgött att kunna gå utan tröja i sommar utan att folk gnäller att jag är för blek.

Dem borde testa då att säga till en afrikan att han är för svart när han tar av sig tröjan
2013-03-05, 09:13
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Jag mår fruktansvärt i några minuter efter inject, vet inte vad det beror på, därav inte använt på länge.

mvh

Testat sänka dosen då? =)
2013-03-05, 17:57
Medlem
Jesusdidnttaps avatar
Jag har läst en hel del nu och kommer troligtvis börja med en väldigt lätt uppladdning med 0.2 imorgon, fredag och söndag direkt innan solning för att sedan fortsätta med stick en gång i veckan innan solning. Låter ok?

Jag som är tokblek halvginger, borde inte det behövas mer per dos än för en person som faktiskt kan få en schysst bränna utan?

Har absolut ingen stress heller, vill få resultat så snabbt det går men absolut inte på bekostnad av diverse bieffekter jag annars kunnat undvika.
2013-03-05, 18:30
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusdidnttap
Jag har läst en hel del nu och kommer troligtvis börja med en väldigt lätt uppladdning med 0.2 imorgon, fredag och söndag direkt innan solning för att sedan fortsätta med stick en gång i veckan innan solning. Låter ok?

Jag som är tokblek halvginger, borde inte det behövas mer per dos än för en person som faktiskt kan få en schysst bränna utan?

Har absolut ingen stress heller, vill få resultat så snabbt det går men absolut inte på bekostnad av diverse bieffekter jag annars kunnat undvika.

Med den hudtypen du har kan du nog fortsätta med att sticka i alla fall 2-3 gånger i veckan och sola 1-2 gånger i veckan för att undvika att bli bränd, då du verkar ha lätt för det(?)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in