Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Låt säga att du sticker 3 gånger, 3 dagar i rad. Ja, klart som fan det ger BÄST effekt. Men, det är den här "ÅH JAG SKA BLI BRUN!!!"-manin. Det kommer ge sina bieffekter om man gör så. Brännan man söker kommer komma sakta men säkert, därför anser jag att det inte är bra att stressa fram den brännan för den kommer med tiden.
Självklart ska man inte stressa och sola 3 dagar i rad samtidigt som man kör melanotan varje dag om man vill undvika så mycket bieffekter som möjligt. Jag har heller aldrig sagt att man ska göra så.
Jag sa att personen kunde sola
3 ggr i veckan och sticka mela någongång mellan om man känner för det, vilket är något helt annat mot vad du tog upp för exempel.
Citat:
Jag har aldrig sagt att man blir brunare av att sticka en gång i veckan än 3 gånger i veckan? Fan snackar du om.
Du sa att om man använder melanotan så kommer "brännan kontinuerligt att ökas på" som om det inte ens gick att underhålla sin bränna utan att varje gång bli brunare, det var det jag ifrågasatte.
Citat:
Och ja, klart man kör tills man är nöjd med färgen, men det jag menar är om du sticker 7 dagar i streck och solar under dessa stick så kommer du bli brunare efter dag 7.
Fattar du?
Haha, ja det är ju ganska självklart? Vem har sagt något annat? Jag upplever mig alltid som brunast dagen efter.