2011-04-14, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pocketess
VARFÖR VÄLJA DOM NÄR MELANOTANGROSSISTEN ÄR GRÖNARE ÄN DET GRÖNASTE GRÄSET PÅ DEN GRÖNASTE ÄNGEN?

Ge mig ett argument...
jag kommer ej in på deras sida...
lust å skicka länk?
2011-04-14, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe-Ck
jag kommer ej in på deras sida...
lust å skicka länk?

1. Du gör en safe-mail ( https://www.safe-mail.net )
2. Du går in på melanotangrossistens hemsida. DU KOMMER ENDAST ATT FÅ FRAM EN SAFE-MAIL ADRESS
3. Du skickar ett mail till den safe-mail adressen från din egen safe-mail adress

Ett trevligt första mail kan se ut såhär:

Hej!
Är ute efter mt2 så tänkte om ni kan skicka era priser?
Mvh
2011-04-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pocketess
1. Du gör en safe-mail ( https://www.safe-mail.net )
2. Du går in på melanotangrossistens hemsida. DU KOMMER ENDAST ATT FÅ FRAM EN SAFE-MAIL ADRESS
3. Du skickar ett mail till den safe-mail adressen från din egen safe-mail adress

Ett trevligt första mail kan se ut såhär:

Hej!
Är ute efter mt2 så tänkte om ni kan skicka era priser?
Mvh
tackar
2011-04-15, 00:14
Medlem
LosNeas avatar
Jag köpte mitt från grossisten.. iaf, blandade 4ml vatten med 10mg och har sprutat 0.10ml i två veckor nu. Vetefan om det blivit fel nånstans för det har inte hänt så mycket för mig.
Är egentligen rödhårig med lite fräknar, inte sådär jätte mycket, och är inte överdrivet blek.
Jag har solat kanske 3 gånger, och visst jag har blivit brunare, men inte mer än vanligt tror jag :S Har också fått massa nya leverfläckar om de nu är är det, prickar iaf, lite överallt på kroppen. Fast det är inget farligt så.
Kanske bör vänta nån vecka till innan jag drar slutsatser, men när man läser tråden verkar de gå väldig fort för vissa att bli bruna medan man själv bara blivit lite brunare och mer prickig
Vågar jag fråga om jag gjort något fel?
2011-04-15, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LosNea
Jag köpte mitt från grossisten.. iaf, blandade 4ml vatten med 10mg och har sprutat 0.10ml i två veckor nu. Vetefan om det blivit fel nånstans för det har inte hänt så mycket för mig.
Är egentligen rödhårig med lite fräknar, inte sådär jätte mycket, och är inte överdrivet blek.
Jag har solat kanske 3 gånger, och visst jag har blivit brunare, men inte mer än vanligt tror jag :S Har också fått massa nya leverfläckar om de nu är är det, prickar iaf, lite överallt på kroppen. Fast det är inget farligt så.
Kanske bör vänta nån vecka till innan jag drar slutsatser, men när man läser tråden verkar de gå väldig fort för vissa att bli bruna medan man själv bara blivit lite brunare och mer prickig

Om du är rödhårig behöver du större doser MT än andra.

Var även beredd på att tappa ditt röda hår.

Spana in
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130245283
2011-04-15, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LosNea

Du ska blanda ut med 2ml och inte 4ml. Nu har ud gjort det mera utspätt och kommer ta längre tid.
2011-04-15, 13:39
Medlem
Tjo! Fick precis mitt paket från grossisten och tänkte köra på 0.25mg-kur
Jag köpte paket med 10 verktyg och tänkte bara kolla hur man ska göra nu.
Ska jag förbereda alla verktyg med substans och förvara alla utom ett i frysen eller ska jag bara förbereda ett verktyg som jag förvarar i kylen medans vialen får stå i frysen tills jag skall fylla ett nytt verktyg?
Tack på förhand
2011-04-15, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WarSpaz
Tjo! Fick precis mitt paket från grossisten och tänkte köra på 0.25mg-kur
Jag köpte paket med 10 verktyg och tänkte bara kolla hur man ska göra nu.
Ska jag förbereda alla verktyg med substans och förvara alla utom ett i frysen eller ska jag bara förbereda ett verktyg som jag förvarar i kylen medans vialen får stå i frysen tills jag skall fylla ett nytt verktyg?
Tack på förhand

Alternativ två
2011-04-15, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScamHunter
Du ska blanda ut med 2ml och inte 4ml. Nu har ud gjort det mera utspätt och kommer ta längre tid.

Skämtar du nu eller? Tror du att det spelar någon roll om man tar 0,25mg utblandat i 0,05 eller 0,10 ml vatten?
2011-04-15, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maccan1234
Skämtar du nu eller? Tror du att det spelar någon roll om man tar 0,25mg utblandat i 0,05 eller 0,10 ml vatten?

Svar: JA
2011-04-15, 15:12
Medlem
jävlar brukar ta 0.25 men ida vart det typ 0.6mg fyfan fick ståfräs i 3h typ
2011-04-15, 15:27
Medlem
LosNeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av five.
Om du är rödhårig behöver du större doser MT än andra.

Var även beredd på att tappa ditt röda hår.

Spana in
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130245283

Aa men nu är inte jag så blek som han på bilderna från hemsidan..
Är mörkare än så. och vadå tappa mitt hår?! Skulle de spela nån roll att jag är rödhårig mer än att de är svårare att bli brun av mt2 eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in