2011-04-11, 21:36
Medlem
Någon som vet om grossisten är uppe? Har skickar 2 st mail men inte fått nåt svar ännu. Har gått riktigt fort vid tidigare tillfällen
2011-04-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddangbg321
Någon som vet om grossisten är uppe? Har skickar 2 st mail men inte fått nåt svar ännu. Har gått riktigt fort vid tidigare tillfällen

Dom har uppe
2011-04-11, 23:01
Medlem
Brojanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldsGym
Tjena!
Har du provat deras M2 förut? Står HIGH PURITY så den kanske är lite starkare?
Själv har jag bara kört från MG och deras funkar fin fint för mig. 190 spänn för en 10mg's vial.

Vh GG

Inte provat dom innan och har som du kört på grossisten.
2011-04-12, 09:21
Medlem
Ni som fått massa fläckar eller de gamla blivit svarta, när började det? Bryr mig inte jättem mycket, tycker de kan vara ganska fint men vill ha lite koll
2011-04-12, 12:50
Medlem
Nu när jag tog en spruta så kom det upp en liten droppe av MT2an när jag drog ut sprutan sen syntes det pyttelite blod. Fast sen så såg "stickstället" ut som vanligt då man torkade av.
Visst träffa jag ett blodkärl men innebär det något mer? T.ex att MT2 hamna fel eller att just detta sticket inte kommer göra någon nytta? Dum fråga kanske men blir ju nyfiken
2011-04-12, 12:57
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baht-El-Bombo
Nu när jag tog en spruta så kom det upp en liten droppe av MT2an när jag drog ut sprutan sen syntes det pyttelite blod. Fast sen så såg "stickstället" ut som vanligt då man torkade av.
Visst träffa jag ett blodkärl men innebär det något mer? T.ex att MT2 hamna fel eller att just detta sticket inte kommer göra någon nytta? Dum fråga kanske men blir ju nyfiken

Som med de flesta sticken man gör så skadar det inte att låta nålen sitta i en stund innan man drar ut den igen. Mindre spill och kroppen hinner påbörja "läkning" om man har stuckit lite olämpligt.
2011-04-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Som med de flesta sticken man gör så skadar det inte att låta nålen sitta i en stund innan man drar ut den igen. Mindre spill och kroppen hinner påbörja "läkning" om man har stuckit lite olämpligt.

Yes okej, men tror du detta sticket gör någon försämrad skillnad i kvalité (förutom då spillet med den lilla droppen) i jämförelse med de vanliga "standardsticken"?
2011-04-12, 13:12
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baht-El-Bombo
Yes okej, men tror du detta sticket gör någon försämrad skillnad i kvalité (förutom då spillet med den lilla droppen) i jämförelse med de vanliga "standardsticken"?

Min gissning är att det sitter i fettet precis som det skulle. Att få en liten droppe blod är inget helt ovanligt.
2011-04-12, 21:40
Medlem
Feos avatar
Brukar köra 0.25mg á 10 sprutor, 4 gånger per spruta, men blir alltid mycket svartare under ögongen, någon som har något tips hur jag undviker detta?
2011-04-12, 22:21
Medlem
AngelDusssts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feo
Brukar köra 0.25mg á 10 sprutor, 4 gånger per spruta, men blir alltid mycket svartare under ögongen, någon som har något tips hur jag undviker detta?

Mmmm jag har samma problem med samma dos.. Men jag tycker det hjälper om man lägger lite zinkpasta under ögonen när man solar. Likaså på läpparna som gärna vill bli lite blå annars
2011-04-12, 23:02
Medlem
Feos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDussst
Mmmm jag har samma problem med samma dos.. Men jag tycker det hjälper om man lägger lite zinkpasta under ögonen när man solar. Likaså på läpparna som gärna vill bli lite blå annars

Aha okej, ska prova det då!

Vafan har dom höjjt priset hos grossisten? 350kr nu, 300 innan.
2011-04-13, 00:36
Medlem
Feos avatar
fel.
Senast redigerad av Feo 2011-04-13 kl. 00:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in