2010-09-12, 14:59
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feo
Fått rätt mycket nya fläckar på armarna, men dom försvinner med tiden ju mer brun jag blir right? Sen, har ni något tips hur man kan dölja sprutan i kylen?
Om du har den låda i kylen, tex för frukt eller grönsaker så lägg den bakom lådan, ingen tittar där.
2010-09-12, 15:20
Medlem
Aftonbladets artikel om Melanotan som man kan läsa om man har aftonbladet plus skulle vara intressant. Tydligen en "mamma" som hade tagit det, och så står det "Jag skulle aldrig tagit detta om jag hade vetat..." sen måste man ha plus för att läsa resten.

Jag tror faktiskt inte det kommer visa några bieffekter alls, det finns väll folk som tog detta för flera år sedan? Om det skulle ha varit något allvarligt så skulle väll skiten ha blivit förbjuden eller uppmärksammats mer än såhär.

Jag blev klar med min 2 veckors kur för nästan 3 månader sen, jag var vit, jag blev brun. Jag spenderade 1 månad i ett kallt land, jag kom tillbaka till sverige kritvit och solade solarium och blev brun även fast jag borde ha bränt mig.

Skulle vara intressant att höra vad du tror, BengtZz, om vad för bieffekter om några alls som kan komma många många år efter.
2010-09-12, 15:25
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanTrasa
Skulle vara intressant att höra vad du tror, BengtZz, om vad för bieffekter om några alls som kan komma många många år efter.
Det är ingen som vet och jag kan inte mer än spekulera i det heller. Jag tror det finns farligare saker, tex dricka alkohol två gånger varje vecka, än att gå 3-4 melanotankurer per år.

Det är ju skillnad på att vara vid liv och att verkligen leva, jag vill ju leva länge men inte på bekostnad till kvalitén av mitt liv. M2 höjer min livskvalité så det är helt klart värt det mesta.

Personligen tror jag inte det är några taskiga biverkningar som att tex min arm kommer ramla av om 2 år eller liknande.
2010-09-12, 16:14
Medlem
robert123s avatar
Hej allihoppa!,

Jag har 2 frågor:

1.
Jag fyllde upp halva min "burk" med vatten och råkade tappa ut de andra, har nu köpt linsvätska och blandat ut det. Det är inget farligt va? bara man har 2 steriliserade vätskor så att säga. Engångs linsvätska/Stereliserat vatten i engångs öppning ni förstår

2.

Har gått på melanotan innan har då satt i magen men på nått sätt så hade ja så ont i magen (modde illa) hela dagen och jag tror det beror mycket på att ja just sätter i magen, kan man sätta någonannan stans? Typ benet skinkan ? Där det är fett?

tacksam för svar, och hoppas ni kan läsa det jag skrivit!
2010-09-12, 16:24
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robert123
Hej allihoppa!,

Jag har 2 frågor:

1.
Jag fyllde upp halva min "burk" med vatten och råkade tappa ut de andra, har nu köpt linsvätska och blandat ut det. Det är inget farligt va? bara man har 2 steriliserade vätskor så att säga. Engångs linsvätska/Stereliserat vatten i engångs öppning ni förstår
Ja det går bra.

Citat:
Ursprungligen postat av robert123
2. Har gått på melanotan innan har då satt i magen men på nått sätt så hade ja så ont i magen (modde illa) hela dagen och jag tror det beror mycket på att ja just sätter i magen, kan man sätta någonannan stans? Typ benet skinkan ? Där det är fett?

tacksam för svar, och hoppas ni kan läsa det jag skrivit!
Nej det beror inte på var du sätter. Men om du vill kan du sticka i bröstet, rumpan eller någon annan godtycklig plats som består av underhudsfett. Du kan sätta i kinden om du vill också.
2010-09-12, 16:37
Medlem
robert123s avatar
tack för svaren!
2010-09-12, 16:39
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Du kan sätta i kinden om du vill också.
Haha! Störtskönt.
2010-09-12, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanTrasa
Aftonbladets artikel om Melanotan som man kan läsa om man har aftonbladet plus skulle vara intressant. Tydligen en "mamma" som hade tagit det, och så står det "Jag skulle aldrig tagit detta om jag hade vetat..." sen måste man ha plus för att läsa resten.

Jag tror faktiskt inte det kommer visa några bieffekter alls, det finns väll folk som tog detta för flera år sedan? Om det skulle ha varit något allvarligt så skulle väll skiten ha blivit förbjuden eller uppmärksammats mer än såhär.

Jag blev klar med min 2 veckors kur för nästan 3 månader sen, jag var vit, jag blev brun. Jag spenderade 1 månad i ett kallt land, jag kom tillbaka till sverige kritvit och solade solarium och blev brun även fast jag borde ha bränt mig.

En tjej i Norge har dött av det, hon fick blodförgiftning strax efter att hon tagit sprutan.

Edit: sorry my bad hon NÄSTAN dog.
Senast redigerad av Dolly- 2010-09-12 kl. 17:22.
2010-09-12, 18:51
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolly-
En tjej i Norge har dött av det, hon fick blodförgiftning strax efter att hon tagit sprutan.

Edit: sorry my bad hon NÄSTAN dog.
Då var det inte melanotan hon nästan dog utav utan av blodförgiftning.
2010-09-12, 18:51
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Haha! Störtskönt.
Jag skall fan sticka i kinden nästa gång bara för att.
2010-09-12, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Då var det inte melanotan hon nästan dog utav utan av blodförgiftning.

Och du tror inte att melanotan hade något som helst att göra med det?

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7539159.ab
2010-09-12, 20:29
Medlem
superhustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolly-
Va och jag är på fjärde dag och har inte märkt ett skit
Ja men du e tjej, bra effekt av att sola? hur mycket tar du under uppladninsfasen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in