2010-06-16, 18:16
Bannlyst
Ne jag har inte heller känt av några biverkningar över huvud taget. Noll. (0.25mg/dag i 3v hittills.)
2010-06-16, 18:27
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kkevin
Ne jag har inte heller känt av några biverkningar över huvud taget. Noll. (0.25mg/dag i 3v hittills.)

Har du fått några resultat på den dosen ännu? Hudtyp?
2010-06-16, 20:30
Medlem
plexens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabkebab
Från vilken leverantör har du köpt?
Hur många gånger har du solat och hur lång tid?

melanotangrossisten.com.
solade dag 14 i 20 min.
2010-06-16, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Har du fått några resultat på den dosen ännu? Hudtyp?

Hudtyp 2 antar jag. Börjar få färg nu.
2010-06-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkevin
Hudtyp 2 antar jag. Börjar få färg nu.

Körde 0.25mg om dagen jag med. testade att köra högre ett varv men mådde bara illa, men fick kanonresultat på 0.25mg. Annars lite svårt att bli riktigt brun men med MT2 blev jag ordentligt brun.

Upplever mig bli brunare lättare även utan MT2 nu när jag solar utan i sommarvädret (när det tillåter).
2010-06-16, 23:52
Medlem
kebabkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexen
melanotangrossisten.com.
solade dag 14 i 20 min.

Det sa ju allt, en del kompisar beställt därifrån också..ingen av dem är nöjd.
Flesta av dem har provat andra innan men helt plötsligt fick dem massa leverfläckar och tog inte lika mycket och lite längre tid innan färgen ens kom!
2010-06-17, 01:14
Medlem
Citat:
Man kan inte tro att du har jobbat inom sjukvården! Fick du din utbildning i irak eller?

Det är väl självklart man inte använder samma spruta om och om igen inom vården på patienter om det är de du tror, det borde till och med du förstå! Det jag syftade på var att det är ingen fara att använda samma spruta ett par gånger på dig själv om du vet hur du hanterar en spruta och håller den ren/sterilt och förvarar den bra etc etc och att du inte använder den till något annat. Tror nog att jag har tagit och givit mer injektioner än vad du någonsin kommer att göra under din livstid.

Men du kanske sprutar in ditt Melanotan i blodådern och tvättar sedan av nålen med skithuspapperet från toan? Inte värt att rekommendera det om du ska använda samma spruta flera gånger. Ser du poängen? Använd skallen nästa gång innan du yttrar dig, fick du din IQ från Pakistan?
Senast redigerad av Butikskontrollant 2010-06-17 kl. 01:24.
2010-06-17, 01:17
Medlem
Citat:
Det sa ju allt, en del kompisar beställt därifrån också..ingen av dem är nöjd.
Flesta av dem har provat andra innan men helt plötsligt fick dem massa leverfläckar och tog inte lika mycket och lite längre tid innan färgen ens kom!

Jag kör från Melanotangrossiten och känner många andra som gör/gjort det och det funkar hur bra som helst. Har dina kompisar verkligen hanterat allt rätt, gjort rätt? För låga doser? Vissa behöver högre doser än andra etc. Finns ju hur mycket som helst som det kan bero på och knappast dålig "vara" inte från grossisten iaf.
2010-06-17, 02:48
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butikskontrollant
Jag kör från Melanotangrossiten och känner många andra som gör/gjort det och det funkar hur bra som helst. Har dina kompisar verkligen hanterat allt rätt, gjort rätt? För låga doser? Vissa behöver högre doser än andra etc. Finns ju hur mycket som helst som det kan bero på och knappast dålig "vara" inte från grossisten iaf.

+1

Jag fick resultat efter ca. 10 dagar och sen rullade det på lite väl mycket, så kommentarerna blev aningen för många på jobb. Körde 0,25mg ED i 40 dagar och var nästan lika brun på planet till Turkiet som jag var på väg tillbaks. Nej, grossistens grejer är det inget fel på.
2010-06-17, 12:55
Medlem
Hej! Någon mera än jag som tycker att man blir blekare när man gått in i underhållsfasen? jag har iofs inte solat på väldigt länge, tron ni det beror på att jag inte solat eller bara för att jag är i underhållsfasen?
2010-06-17, 12:58
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel5
Hej! Någon mera än jag som tycker att man blir blekare när man gått in i underhållsfasen? jag har iofs inte solat på väldigt länge, tron ni det beror på att jag inte solat eller bara för att jag är i underhållsfasen?

Det skiljer sig kanske med hur mycket var och en behöver för att hålla färgen och givetvis har antalet solminuter/timmar en hel del att göra med detta. Öka dosen lite och/eller sola lite mer.
2010-06-17, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diesel5

Hehe.. både och?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in