2009-05-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Vilket folk det är som ska vara rädda för AFA? Om du tänker efter så tror jag att du lika väl som jag vet att det är småpojkar som går åt främlingsfientlighetens håll som ni vill ska vara rädda för er.

jag är inte afa. Jag vill ha krig mellan klasserna så du kan du själv få räkna ut vilka jag vill ska vara rädda för den autonoma vänstern. Och eftersom nazister är ett hot mot våran klass är det självklart att det också ska vara på sin vakt. Och det är dem.
Citera
2009-05-02, 19:16
Medlem
nollnollnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Vilket folk det är som ska vara rädda för AFA? Om du tänker efter så tror jag att du lika väl som jag vet att det är småpojkar som går åt främlingsfientlighetens håll som ni vill ska vara rädda för er.

Det skrev jag ju för ett antal inlägg sedan. Förhindra ideologiskt outbildade nyrekryter. Förhindra grogrunden så finns det snart ingen kvar.

Jag tror inte man kan slå ideologier ur människor men det är iaf AFAs huvudsakliga strategi och vem slår man den enklast ur ? Jo, självklart den med minst ideologisk grund att stå på.
Citera
2009-05-02, 19:17
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriots
jag är inte afa. Jag vill ha krig mellan klasserna så du kan du själv få räkna ut vilka jag vill ska vara rädda för den autonoma vänstern. Och eftersom nazister är ett hot mot våran klass är det självklart att det också ska vara på sin vakt. Och det är dem.
Är vi? Hmm... Jag lever ett fullkomligt normalt liv helt utan skräck för AFA/RF. Jag ska ärligt säga att jag är mer rädd för att få ont i magen pga en dålig hamburgare än att AFA/RF ska lyckas skada mig.

/Micke
Citera
2009-05-02, 19:20
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:

Jag kom att tänka på en liten sång som passar utmärkt tillfället i ära.
Senast redigerad av wehrmacht 2009-05-02 kl. 19:27.
Citera
2009-05-02, 19:25
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollnollnoll
Det skrev jag ju för ett antal inlägg sedan. Förhindra ideologiskt outbildade nyrekryter. Förhindra grogrunden så finns det snart ingen kvar.

Jag tror inte man kan slå ideologier ur människor men det är iaf AFAs huvudsakliga strategi och vem slår man den enklast ur ? Jo, självklart den med minst ideologisk grund att stå på.
Bra, då kan vi avsluta den debatten mellan oss för vi kom nu fram till att vi båda har samma åsikt.

Citat:
Väldigt konstigt att alla som sympatiserar AFA i detta forum inte verkar vara medlemar! Aja, jag fick svar iaf och då kan vi också avsluta det för nu har vi iaf kommit fram till att min idé inte var något för AFA. Punkt

Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ja, några andra är det då inte. Fråga valfri aktivist här på forumet om de är rädda för att uppge sitt namn för AFA/RF?

/Micke
Det där var väldigt märkligt inlägg?
Citera
2009-05-02, 19:25
Medlem
nollnollnolls avatar
Citat:
Är vi? Hmm... Jag lever ett fullkomligt normalt liv helt utan skräck för AFA/RF. Jag ska ärligt säga att jag är mer rädd för att få ont i magen pga en dålig hamburgare än att AFA/RF ska lyckas skada mig.

/Micke

Ni i SMR är, som jag förstått det, inga rookies i NS-kretsar och förmodligen mer ideologiskt tränade än någon "blöj-nazist". Dessutom är ni betydligt mer militanta och organiserade. Då är det är betydligt enklare att förstöra eran grogrund än att bråka med er. Skall man få bort er fullständigt får man förmodligen ta livet av er, något jag inte tror AFA är beredda att göra. Dessutom skulle det skapa martyrer (som jag skrivit tidigare i den här tråden). Då är det enklare och effektivare att knuffa er längre ut i pereferin än vad ni redan är genom att förhindra nyrekrytering och ideologisk bildning.
Citera
2009-05-02, 19:28
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:

/Micke

Jättekonstigt det där faktiskt, för AFA och RF är riktigt stora i Sundsvall så man tycker ju de borde agera...
Citera
2009-05-02, 19:30
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollnollnoll
Ni i SMR är, som jag förstått det, inga rookies i NS-kretsar och förmodligen mer ideologiskt tränade än någon "blöj-nazist". Dessutom är ni betydligt mer militanta och organiserade. Då är det är betydligt enklare att förstöra eran grogrund än att bråka med er. Skall man få bort er fullständigt får man förmodligen ta livet av er, något jag inte tror AFA är beredda att göra. Dessutom skulle det skapa martyrer (som jag skrivit tidigare i den här tråden). Då är det enklare och effektivare att knuffa er längre ut i pereferin än vad ni redan är genom att förhindra nyrekrytering och ideologisk bildning.
Jag kan inte annat än tacka AFA/RF för att de gör jobbet åt Motståndsrörelsen, dvs den naturliga selektionen. Om det inte vore för AFA/RF skulle vissa svagare element söka sig till bla. Motståndsrörelsen vilket skulle betyda att aktivister skulle kunna bli skadade för att de ansökande inte håller måttet. Och detta gäller även andra delar av rörelsen, genom att låta AFA/RF sålla bort de svaga, så besparar man organisationerna besväret och tiden att göra det själva.

Så ett tack är väl på sin plats.

TACK AFA och RF för att ni gör det lättare för oss!

/Micke
Citera
2009-05-02, 19:33
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Jättekonstigt det där faktiskt, för AFA och RF är riktigt stora i Sundsvall så man tycker ju de borde agera...
Jo, men jävligt duktiga på att sätta upp klibbor är de. Men inte ett endaste ord fick de fram på 1:a maj, trots att jag informerat om att jag skulle vara på plats.

Såvida det inte var en aktivist som lyckades viska fram 'hehehe' när han gick förbi, men han svarade inte på tilltal utan såg mest ut som om han skulle göra i byxorna. Är det en av era (AFA/RF) aktivister skulle ni tillrättavisa honom eller iaf skicka honom på skolning. Är Sverker en av era killar?

/Micke
Citera
2009-05-02, 19:34
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Jo, men jävligt duktiga på att sätta upp klibbor är de. Men inte ett endaste ord fick de fram på 1:a maj, trots att jag informerat om att jag skulle vara på plats.

Såvida det inte var en aktivist som lyckades viska fram 'hehehe' när han gick förbi, men han svarade inte på tilltal utan såg mest ut som om han skulle göra i byxorna. Är det en av era (AFA/RF) aktivister skulle ni tillrättavisa honom eller iaf skicka honom på skolning. Är Sverker en av era killar?

/Micke

Varken AFA eller RF finns i Sundsvall, så du snackar bara skit.
Citera
2009-05-02, 19:36
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Varken AFA eller RF finns i Sundsvall, så du snackar bara skit.
Vill du ha lite bilder på alla klistermärken samt den fina banderoll som vi beslagtog?

/Micke
Citera
2009-05-02, 19:47
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Vill du ha lite bilder på alla klistermärken samt den fina banderoll som vi beslagtog?

/Micke

Nej tack, jag vad vad jag pratar om. Jag är medveten om att det har funnits några som kallat sig AFA Sundsvall och andra som sätter upp RF-klistermärken, men ingen av dem finns representerade i Sundsvall. Det är bara att kolla respektive hemsidor eller dra iväg ett mail och fråga. Så är det.

Om jag vore "oberoende nationell" hade jag också kunnat börja sätta upp SMR-klistermärken, det betyder ingenting mer än att jag gillar att sätta upp dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in