Citat:
Ursprungligen postat av
McDonnell
Han var ingen blatte och han jobbade inte på nåt café. Han var sloven, eller ÄR sloven och nazist. Att du ska sluta ditt inlägg som känns äkta och upprört med att du ska spela allan om hur jävla tuff du är är trist.
Håll käften du om att spela allan. Du är så jävla mopsig och dryg och tror du är tung grabb. Vi får väl se, lille vän. Vi får väl se. Jag tror du väger ganska lätt. Man blir inte bred om ryggen av att läsa genus på Södertörns Folkhögskola och nävarna härdas inte av att stå vid kopiatorn och trycka ut taffliga pamfletter. Jag tar dig och ett par av dina bleka kompisar, det känner jag mig ganska trygg i. Ni har gjort bort er, men har inte stake nog att skämmas ordentligt, utan ska kaxa och bjäbba som sura kärringar. Jag bara säger som det är, jag är inte er "målgrupp" för er kamp och ni kommer aldrig att få någon röst eller stöd i något sammanhang ändå. Jag är den ovetande massan, den förbipasserande, snubben som tycker det är ett jävla sätt att smälla rörbomber och krossa skyltfönster. Jag går en omväg där ni drar fram för jag vill inte hamna emellan er och snuten eller nassarna. Jag är rädd att mina barn ska komma i vägen för er. Att min fru ska råka illa ut, att den där jävla bilen jag köpte för lånade pengar och som jag behöver varje dag för att ta mig till jobbet, fritids och fotbollsträningen, ska bli sabbad.
Det är nog nu. Får jag ett läge, ger ni mig en anledning, så smäller det. Är ni tio, så tar jag två eller tre av er först ORDENTLIGT. Hinner jag, så hamnar minst en av er i lång rehab. Så är det bara. Bara ta åt dig av det jag säger istället för att vara så jävla dryg om vem som spelar allan.