2015-08-10, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KingPutin
Som jag förstår det har inte AFA något medlemskap man kan ansöka om, inte heller någon ledare.

Kan jag på min ort starta en AFA-avdelning om jag känner för det?
Om inte, varför är AFA Fyrbodal äkta medans min avdelning är bluff?
Varför skulle du starta en AFA-grupp när du mer verkar vara en nazze med tanke på dina övriga inlägg på FB???
Citera
2015-08-16, 15:12
Medlem
baggebo1s avatar
Någon/några vänsterextremister som är sura på andra vänsterextremister har valt att gå ut med internkonflikterna publikt. De tar upp "turkfascister" som misshandlar och våldtar andra vänsterextremister, och massa andra saker. Sedan blir de givetvis beskyllda för att vara "golare" och liknande. Många av problemen verkar ha mångkulturell bakgrund:

https://twitter.com/granska_afa/with_replies

Den har rensats på namn men tidigare nämndes Ates Sengüler, Annika Lundmark och Pablo Wikström. Samtliga för övrigt aktuella i åtalet för våldsamt upplopp efter SvP-demonstrationen i Sthlm:

https://www.nordfront.se/har-ar-vansterextremisterna-som-forsokte-stoppa-demonstration.smr
Senast redigerad av baggebo1 2015-08-16 kl. 15:34.
Citera
2015-08-16, 16:47
Medlem
.buenaventura.s avatar
Är väl, precis som sidan machovänstern, historier som har förändrats så mycket så att dom inte längre kan jämföras med originalhistorian. Inte mycket trovärdighet bakom det kontot
Citera
2015-08-17, 16:21
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Är väl, precis som sidan machovänstern, historier som har förändrats så mycket så att dom inte längre kan jämföras med originalhistorian. Inte mycket trovärdighet bakom det kontot
Är det en lögn att Pablo Wikström står åtalad för att tillsammans med andra ha misshandlat en "antifascist" till medvetslöshet, för att denne bett honom sluta skrika könsord?
Citera
2015-08-17, 22:10
Medlem
Kontot borttaget nu. De twittrade tidigare ikväll:

Granska AFA @granska_afa
"Under dessa få dagar vårat konto varit aktivt har vi fått otaliga hot via DM. Vissa oerhört allvarliga. Därför väljer vi att radera kontot"
Citera
2015-08-17, 22:25
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitvisbitsk

Granska AFA @granska_afa
"Under dessa få dagar vårat konto varit aktivt har vi fått otaliga hot via DM. Vissa oerhört allvarliga. Därför väljer vi att radera kontot"

Vem låg bakom kontot då? Alla kvittringar kändes ganska känslosamma så jag gissar på en tjej.
Citera
2015-08-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Vem låg bakom kontot då? Alla kvittringar kändes ganska känslosamma så jag gissar på en tjej.
Ingen aning. Någon som verkade väldigt sur på AFA iaf.
Citera
2015-08-18, 00:04
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Någon/några vänsterextremister som är sura på andra vänsterextremister har valt att gå ut med internkonflikterna publikt. De tar upp "turkfascister" som misshandlar och våldtar andra vänsterextremister, och massa andra saker. Sedan blir de givetvis beskyllda för att vara "golare" och liknande. Många av problemen verkar ha mångkulturell bakgrund:

https://twitter.com/granska_afa/with_replies

Den har rensats på namn men tidigare nämndes Ates Sengüler, Annika Lundmark och Pablo Wikström. Samtliga för övrigt aktuella i åtalet för våldsamt upplopp efter SvP-demonstrationen i Sthlm:

https://www.nordfront.se/har-ar-vansterextremisterna-som-forsokte-stoppa-demonstration.smr

Det var Linda Mouladi bakom kontot. Det var enbart en person + golare som snodde från en privat fb-sida.

Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.

Historien är tyvärr sann men det är samma person. Machovänstern, vänstertjej och granska_afa är samma person.

Citat:

Granska AFA @granska_afa

Ja, hon sket ner sig när det visade sig bli en polisanmälan för övergrepp i rättsak. Rätt så allvarligt brott.
Citera
2015-08-18, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Det var Linda Mouladi bakom kontot. Det var enbart en person + golare som snodde från en privat fb-sida.

Historien är tyvärr sann men det är samma person. Machovänstern, vänstertjej och granska_afa är samma person.

Ja, hon sket ner sig när det visade sig bli en polisanmälan för övergrepp i rättsak. Rätt så allvarligt brott.
Inget av det personen skrev skulle kunna konstituera övergrepp i rättssak.

Så det är sant att Pablo Wikström kommer att åtalas för misshandel efter att ha irriterat sig på att en person kritiserat hans kvinnohatande språkbruk? Det samlas verkligen sjuka personer i er rörelse, och ni har tydligen inga som helst problem med att hålla män som hatar kvinnor om ryggen. Eller får vi se en artikel om detta på "aktuellt fokus" tror du?
Citera
2015-08-18, 00:25
Medlem
Citat:
Inget av det personen skrev skulle kunna konstituera övergrepp i rättssak.

Snuten tyckte visst helt annat men visst vi får se. Twitter lämnade ju ut uppgifterna till snuten utan problem.

Citat:
Så det är sant att Pablo Wikström kommer att åtalas för misshandel efter att ha irriterat sig på att en person kritiserat hans kvinnohatande språkbruk? Det samlas verkligen sjuka personer i er rörelse, och ni har tydligen inga som helst problem med att hålla män som hatar kvinnor om ryggen. Eller får vi se en artikel om detta på "aktuellt fokus" tror du?

Fallet om Pablo var falskt.
Citera
2015-08-18, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Snuten tyckte visst helt annat men visst vi får se. Twitter lämnade ju ut uppgifterna till snuten utan problem.

Fallet om Pablo var falskt.
FE:s påstående om att hen blivit misshandlad av AFA var också helt falskt antar jag? Tycker intressant hur de som påstår sig blivit misshandlade av AFA plötsligt tar tillbaka sina anklagelser. Undrar varför.
Citera
2015-08-18, 00:44
Medlem
Citat:
FE:s påstående om att hen blivit misshandlad av AFA var också helt falskt antar jag? Tycker intressant hur de som påstår sig blivit misshandlade av AFA plötsligt tar tillbaka sina anklagelser. Undrar varför.

Ingen aning om vem FE skulle vara. En story som Linda Mouladi la upp stämde resten gjorde det inte. Vill du veta mer får du antingen vänta tills snuten är färdig eller kontakta AFA. Jag har sagt mitt.

PS. Folk ska inte lyssna på Linda hon är bara narcissistisk och vill ha uppmärksamhet. Startade för övrigt sin politiska karriär i MUF och hoppat rund till varenda politisk organisation förutom de på vänsterkanten för där har hon inte blivit insläppt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in