2009-04-27, 21:04
Bannlyst
Hur fixar man sin trasiga WMP? Det hjälper ju inte att installera om skiten!
Citera
2009-04-27, 21:12
Medlem
Vad är det som inte funkar?
Citera
2009-04-27, 21:36
Medlem
Psyko-12s avatar
Ge så mycket detaljer som möjligt. Screenshots om det går.
Citera
2009-04-27, 21:43
Bannlyst
Är det någon som vet hur man fixar sin trasiga Windows media player 11? Den vägrar helt plötsligt att spela upp live-tv från nätet. Utan anledning! Det vill säga, WMP buffrar inte. Jag har provat att installera om skiten, men inget händer. Jag har heller inget antivirus eller brandvägg aktiverat som kan hindra streamingen. Alla inställningar i spelaren är ochså korrekta! Så hjälp mej snälla om någon vet hur man fixar detta! Notera att det bara är livestream som inte funkar. Om man till exempel laddar ner ett program först, då funkar det att splea upp.

Det finns en support sida som heter streamco support, och där kan man köra en provsida för att se om ens spelare funkar. Om bild och ljud kommer fram så funkar din spelare korrekt står det. Men inget ljud eller bild kommer fram.
Citera
2009-04-28, 13:18
Bannlyst
kunde man få bort wmp ur systemet utan xp-skivan eller? jag trodde detta var en supportsida, men svaren verkar mest bestå av en en massa smileys och motfrågor!
Citera
2009-04-28, 15:48
Medlem
hasenfrasens avatar
Har du Norton eller F-secure som antivirus bör du prova att avinstallera eländet och prova med Avast. Jag har upplevt mången frustration hos vänner å bekanta när inget funkar - som berott på AV't, trots att det varit avaktiverat men fortfarande installerat Förmodligen har man någon gång i tiden svarat "Ja" på en fråga om att blockera en viss typ av trafik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in