2021-10-24, 23:05
Medlem
Johan Ederer kan egentligen inte särskilt
mycket om träning utan är duktig på Ica påsar! Han tillsammans med nån annan hållit på med utpressning och driva in pengar, de ha åtalats flera gånger.
Jag mejlade Solna tingsrätten och begärde att få dom om det, det var hemsk det de gjort!
Sista gången han var i fängelse var ju i våras, han dömdes för olika brott(rån, utpressning). Tråkigt att kriminella engagerar sig i fitness och lura nybörjare på träningsschema/kostschema!
Senast redigerad av sydostwellness 2021-10-24 kl. 23:10. Anledning: uppdatering
Citera
2022-01-20, 12:32
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallecannonball
Finns det något smarrigt skvaller om den extremt självgoda Jonathan Fogelberg?

Det cirkulerar just nu mycket skvaller på Instagram om JF och andra i liknande position.
Det är några som så att säga får det "hett om öronen".
Citera
2022-02-03, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Det cirkulerar just nu mycket skvaller på Instagram om JF och andra i liknande position.

Länka i så fall. Annars tillför ditt inlägg inte speciellt mycket.
Citera
2023-04-28, 22:24
Medlem
Väcker liv i en avsomnad tråd. Är det någon som vet var K*nny "strävan" Dalström, tagit vägen? Han har ju varit väldigt aktiv på Facebook, Instagram, youtube. Men nu verkar han ha stängt ner allt, skumt....

* = e
Citera
2023-05-28, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Jonathan har bl.a tvingat gravida kvinnor att ta DNP, Blåst kunder på tusentals kronor en tjej blåste han på 21 000 kr. Han har även tillbringat tid på behandlingshem pga sitt sexmissbruk. Han har varit åtalad för dopingbrott och smuggling. Det lyckades han få En tjej som heter Suzanne Namaani att ta på sig. (Tidigare sambo)
Citera
2023-05-28, 08:41
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil82
Jonathan har bl.a tvingat gravida kvinnor att ta DNP

Kan man läsa mer om detta? Eftersom jag har tre dnp-kurer bakom mig i livet (som icke-gravid man) blir jag väldigt mörkrädd av detta. Livsfarligt för både mamma och foster.
Citera
2023-05-29, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Kan man läsa mer om detta? Eftersom jag har tre dnp-kurer bakom mig i livet (som icke-gravid man) blir jag väldigt mörkrädd av detta. Livsfarligt för både mamma och foster.
Det var mycket snack om detta på IG för ett år sedan typ.
Citera
2023-05-31, 18:04
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Det var mycket snack om detta på IG för ett år sedan typ.

Såg nu att han har begränsad kommentarfunktion på sina instainlägg... kanske ovanstående förklarar varför. 😃
Citera
2023-06-01, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Såg nu att han har begränsad kommentarfunktion på sina instainlägg... kanske ovanstående förklarar varför. 😃
Det är en förklaring. Han blockar alla som ifrågasätter det han säger det minsta lilla. Han är väldigt lättkränkt vad det verkar, Upplever honom som narcisistisk.
Citera
2023-08-03, 16:22
Medlem
Här kan ni lyssna på när han var med i ett pyramidspel och försökte lura andra profiler att gå med

https://www.youtube.com/watch?v=CpGgeAFJldw
Citera
2023-09-10, 14:52
Medlem
wicks avatar
Citat:
Jonathan har bl.a tvingat gravida kvinnor att ta DNP, Blåst kunder på tusentals kronor en tjej blåste han på 21 000 kr. Han har även tillbringat tid på behandlingshem pga sitt sexmissbruk. Han har varit åtalad för dopingbrott och smuggling. Det lyckades han få En tjej som heter Suzanne Namaani att ta på sig. (Tidigare sambo)

Vart finns beläggen för detta?
Citera
2023-09-11, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Tvivlar på att Ove Rytter dopat sig
Hahahaha. Dock för smart för att ta tillväxthormon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in