2009-04-27, 01:01
Medlem
En fruktpizzas avatar
I och med att det redan finns en tråd för våra fitnesstjejer så är det väl lika bra att starta en skvallertråd för våra minst sagt färgstarka manliga fitness- och bodybuildingprofiler. Vad finns att säga om dem? Vad händer egentligen bakom byggarscenen när pokalerna har delats ut, bananerna har ätits upp, brunkrämerna har duschats bort och strålkastarna har slocknat? Fram med allt skvaller nu!

PS. För att inte begränsa oss, så får även färgstarka bakgrundsfigurer vara med i tråden. Alltså alla de som coachar de aktiva vid tävlingarna, arrangerar olika typer av BF-evenemang, fotograferar dem vid uppvisningar/tävlingar och så vidare... Allt för att löpande göra tråden underhållande och läsvärd!

Lycka till!

.
Citera
2009-04-27, 04:01
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Jag skulle vilja veta om det finns någon som inte dopar sig. Det vore kvalificerat skvaller.
Citera
2009-04-27, 22:20
Medlem
ticas_1s avatar
Hej Fruktis!

Tack för senast......

Den här Johan Ederer, vad är det för troll egentligen? Oneklingen har för länge sen tagit hem svettigaste röven i ett par gymbyxor utan direkt konkurrans. Det fullkomligt haglar svettiga bilder i hans blogg men finns det något köttigt skvaller om honom?
Senast redigerad av ticas_1 2009-04-27 kl. 22:23.
Citera
2009-04-28, 02:19
Medlem
En fruktpizzas avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av ticas_1
Hej Fruktis!

Tack för senast......

Den här Johan Ederer, vad är det för troll egentligen? Oneklingen har för länge sen tagit hem svettigaste röven i ett par gymbyxor utan direkt konkurrans. Det fullkomligt haglar svettiga bilder i hans blogg men finns det något köttigt skvaller om honom?

Hej tic!

Dessbättre så vet jag inget om Ederer och hans svettiga rôv - tack och lov...

Men... Fruktiz har fått veta att den senaste storsatsningen emot försäljningen av dopingpreparat nu börjar att ge eko bland missbrukarna - och givetvis distrubutörerna - ute på gymen i Göteborgsområdet. Enligt väldigt säkra källor så är såväl Martin Kjellström som Christian Höglund just nu föremål för ett utökat intresse från polisens sida. De båda gossarna blev nämligen inplockade till förhör för några timmar sedan...

.
Citera
2009-04-28, 21:49
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Lite godis om Göteborgs stolthet Johan Slagefeldt!!!

Vi har sedan en tid tillbaks blivit bekanta med en viss herr: Johan Slagefeldt, han går tydligen igång på att slå och våldta kvinnor, en fullfjädrad psykopat helt enkelt. Men jag ska nu ge er kära läsare lite godis: Ni har säkert läst om den senaste veckans dopingrazzior

Slagefeldt bad vid förundersökningen att polisen skulle tömma hans mobiltelefon på samtliga sms, samt alla hans telefonnummer som var lagrade. Allt detta för att bättre kunna hävda sin påstådda oskuld kring övergreppen mot Sofie S. och LInda B.

Något han däremot inte tänkte på var att dessa framtagna telefonnummer dels band honom till dopingbrott, men också att polisen fick en stor fördel i den nuvarande aktionen som har fått flera tunga dopindistributörer att falla tungt... Kort sagt, Johans iver över att lämna över sin mobiltelefon har renderat i dagens flertal lyckade razzior.

Jag vet att Slagefeldt har fått ännu fler mäktiga fiender efter detta.

Vi kan lugnt konstatera att det stormar rätt rejält runt personen Johan Slagefeldt och det lär det göra ett bra tag framöver

Grymt bra initiativ av Fruktiz att dra igång den här tråden, det finns mycket smuts att gräva fram om den sk svenska byggareliten
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2009-04-28 kl. 22:15.
Citera
2009-04-28, 21:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Hej tic!

Enligt väldigt säkra källor så är såväl Martin Kjellström som Christian Höglund just nu föremål för ett utökat intresse från polisens sida. De båda gossarna blev nämligen inplockade till förhör för några timmar sedan...

.

Det var inte en dag försent, det finns hur mycket som helst att hämta om Martin Kjellström. Han är en av dem största inom dopinghandeln i Göteborg.
Citera
2009-04-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vi har sedan en tid tillbaks blivit bekanta med en viss herr: Johan Slagefeldt, han går tydligen igång på att slå och våldta kvinnor, en fullfjädrad psykopat helt enkelt. Men jag ska nu ge er kära läsare lite godis: Ni har säkert läst om den senaste veckans dopingrazzior

Slagefeldt bad vid förundersökningen att polisen skulle tömma hans mobiltelefon på samtliga sms, samt alla hans telefonnummer som var lagrade. Allt detta för att bättre kunna hävda sin påstådda oskuld kring övergreppen mot Sofie S. och LInda B.

Något han däremot inte tänkte på var att dessa framtagna telefonnummer dels band honom till dopingbrott, men också att polisen fick en stor fördel i den nuvarande aktionen som har fått flera tunga dopindistributörer att falla tungt... Kort sagt, Johans iver över att lämna över sin mobiltelefon har renderat i dagens flertal lyckade razzior.

Jag vet att Slagefeldt har fått ännu fler mäktiga fiender efter detta.

Vi kan lugnt konstatera att det stormar rätt rejält runt personen Johan Slagefeldt och det lär det göra ett bra tag framöver

Grymt bra initiativ av Fruktiz att dra igång den här tråden, det finns mycket smuts att gräva fram om den sk svenska byggareliten

Kan du tala klarspråk!

Nej jag skämtade, jag förstod inte riktigt. Skulle personen ifråga säga till konstapeln att radera alla nr och sms när han satt i förhör, varför??
Samt satt i förhör angående vad? Det senaste du menar som det har talats friskt om?
Citera
2009-04-28, 22:44
Medlem
[quote=Voine]Kan du tala klarspråk!

Nej jag skämtade, jag förstod inte riktigt. Skulle personen ifråga säga till konstapeln att radera alla nr och sms när han satt i förhör, varför??
Samt satt i förhör angående vad? Det senaste du menar som det har talats friskt om?[QUOTE

Det e väll att han satt fängslad förra gågnen för brott emot tjejererna? dom hadde väll itne tänkt att kolla hans mobil telefon först men så ville hanmer bevisa att han inte slagit dom eller?? han sa inte till farbor blå att radera numrena utan att egentligen kolla det i nallen som skule få han fri kännd?? e de nån som vet vilka mer somm polisen har tatt mer än kellström och kristian? de skule vara 6 som ha fängslas så villka mer är hos farbror blå nu?? jävla bra tråd!! sett dit dom ordetnligt!!
Citera
2009-04-28, 23:04
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Kan du tala klarspråk!

Samt satt i förhör angående vad? Det senaste du menar som det har talats friskt om?

Det fanns sms enligt herr Slagefeldt som skulle bevisa hans oskuld mm i utredningen om misshandel och våldtäkt på Linda B, det visade sig istället att hans mobil innehöll mycket mer info än vad herr Slagefeldt från början hade tänkt att dela med dig sig av till länsman
Citera
2009-04-28, 23:28
Medlem
En fruktpizzas avatar
......

Här kommer ännu mera skojigheter om den gode Slagefeldt att förkunna!

Hämtat direkt från förundersökningsprotokollet så finns det vissa uppgifter en viss "Risto" från Södertälje som skulle förstärka hoten som Slagefeldt levererat till "blondinerna" i de olika MSN-konversationer, som utgjorde bevisningen i rättegången, vilka nu även är offentliga till vår allas stora glädje.

Denne Risto skulle vara någon som man inte ville ha knackandes på dörren en mörk natt. Vem då denne Risto är har dock varit svårt att bevisa. Var Risto endast ett fantasifoster i den sjuke Slagefeldts hjärna (nåja)? Eller var Risto en praktäkta fullblodsgalning som kvinnofridskränkare kunde kontakta och sedan skicka hem till icke ont anandes kvinnor runt om i landet. Nu kan Fruktiz stilla er nyfikenhet.

Fruktiz har sökt i de närmaste oändliga utposter här i samhället utan att ha funnit vem denna titan egentligen är. Fram till nu. Denne Risto från Södertälje fanns alltså betydligt närmare än vad vi hade trott - på Metrobloggen... (Fniss)

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8645013

.
Citera
2009-04-28, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obtusofoben
Det e väll att han satt fängslad förra gågnen för brott emot tjejererna? dom hadde väll itne tänkt att kolla hans mobil telefon först men så ville hanmer bevisa att han inte slagit dom eller?? han sa inte till farbor blå att radera numrena utan att egentligen kolla det i nallen som skule få han fri kännd?? e de nån som vet vilka mer somm polisen har tatt mer än kellström och kristian? de skule vara 6 som ha fängslas så villka mer är hos farbror blå nu?? jävla bra tråd!! sett dit dom ordetnligt!!

Alltså inget illa menat, men kan inte du försöka skriva lite tydligare. Blir väldigt svårt och förstå allt du skriver.

Men alltså, menar du att 6 personer sitter anhållna när du säger "fängslas"??
Citera
2009-04-29, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Hej tic!

Dessbättre så vet jag inget om Ederer och hans svettiga rôv - tack och lov...

Men... Fruktiz har fått veta att den senaste storsatsningen emot försäljningen av dopingpreparat nu börjar att ge eko bland missbrukarna - och givetvis distrubutörerna - ute på gymen i Göteborgsområdet. Enligt väldigt säkra källor så är såväl Martin Kjellström som Christian Höglund just nu föremål för ett utökat intresse från polisens sida. De båda gossarna blev nämligen inplockade till förhör för några timmar sedan...

.

Något som kan bekräftas av någon att detta stämmer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in