• 1
  • 2
2009-04-26, 15:56
Vad har ni för skvaller om henne? Hon ser ut att ha ett mycket snuskigt förflutet. Tar hon den i röven? Gillar hon gruppsex? Är hon lebb/bi?

Någon måste ju veta något om denna kinky inredare
Citera
2009-04-26, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Vad har ni för skvaller om henne? Hon ser ut att ha ett mycket snuskigt förflutet. Tar hon den i röven? Gillar hon gruppsex? Är hon lebb/bi?

Hon har en son som är runt 8 år sedan ett gammalt förhållande med Pontus Gårdinger och hon är nygift med en snubbe som heter Faber i efternamn vilket tyder på att han är bror el liknande med den Faber som övergav Jennifer Brown under graviditeten (fadern till barnet).
Citera
2009-04-26, 16:33
Anar bara vad den där jävla Pontus Gårdinger utsatt henne för...
Citera
2009-04-26, 17:42
Medlem
Ruby-Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon har en son som är runt 8 år sedan ett gammalt förhållande med Pontus Gårdinger och hon är nygift med en snubbe som heter Faber i efternamn vilket tyder på att han är bror el liknande med den Faber som övergav Jennifer Brown under graviditeten (fadern till barnet).

Hon är gift med fadern till Jennifer Browns barn; Jallo Faber.
Citera
2009-04-26, 18:17
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth

Föredetta modell som blev konstant bedragen (och då menar jag konstant) av knarkarn Gårdinger.

Sa jag förresten att det var konstant?
Citera
2009-04-26, 22:14
Medlem
Ruby-Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Föredetta modell som blev konstant bedragen (och då menar jag konstant) av knarkarn Gårdinger.

You sure did! Boxades visst en del hemmavid på den Gårdingerska tiden.
Citera
2009-04-27, 17:16
Bannlyst
Citat:

Du snackar skit. Hon var djävligt jobbig mot Gårdinger och kunde avhandla mycket privata saker inför helt öppen ridå. Det hände att hon blev utkastad från fester pga hur hon höll på. Hon är djävligt kändiskåt och mediakåt och har inget att komma med inom inredning dvs har varken utbildning ( som räknas ) och någon talang. Hon vill ha en karl hon kan leva på utan att bidra med någonting själv i och för sig inget ovanligt i Stockholm.
Citera
2009-04-27, 17:59
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Du snackar skit. Hon var djävligt jobbig mot Gårdinger och kunde avhandla mycket privata saker inför helt öppen ridå. Det hände att hon blev utkastad från fester pga hur hon höll på. Hon är djävligt kändiskåt och mediakåt och har inget att komma med inom inredning dvs har varken utbildning ( som räknas ) och någon talang. Hon vill ha en karl hon kan leva på utan att bidra med någonting själv i och för sig inget ovanligt i Stockholm.

Jobbig, kändiskåt eller ej; ingeting du säger ändrar dock det faktum att han bedrog henne så mycket han bara orkade redan på tidigt stadium.

Fy fan vad han höll på, säger jag bara.
Citera
2009-04-28, 10:47
Citat:
Ursprungligen postat av Ruby-Jack
You sure did! Boxades visst en del hemmavid på den Gårdingerska tiden.

Hon ser jävligt vältränad ut och jag gissade på att hon pysslade men någon form av kampsport.

När man tittar på Nytt Läge på tv så verkar hon lite småkåt på en av byggkillarna, kanske bara är min fantasi som skenade iväg men men,,,,
Citera
2009-04-28, 11:27
Medlem
Ni har inga schyssta bilder att delge er utav då?
Citera
2009-04-28, 11:39
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine

Vad avhandlade hon för privata saker?
Citera
2009-04-28, 22:51
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Jobbig, kändiskåt eller ej; ingeting du säger ändrar dock det faktum att han bedrog henne så mycket han bara orkade redan på tidigt stadium.

Fy fan vad han höll på, säger jag bara.

Konstant, eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här