2003-10-25, 11:19
Medlem
denieds avatar
Har en liten fråga här. FB hade ju skrivit nått i senaste FNA om att man kunde hjälpa dom att betala skadeståndet och då fanns de 2 paket man kunde köpa. Ett där man köpte tidningarna bara och ett annat för 1000:- där man fick tidningarna och lite annat gott.

Tänkte se om någon här har betalat sitt paket för 1000:- och fått något ? För jag har mailat till Axelsson 2 gånger utan att få svar. Betalade in pengarna förra veckan också men inget har hänt.

Någon som vet nått om detta ?
Citera
2003-10-27, 08:41
Medlem
denieds avatar
mycket aktivitet de va här då...

BUMP
Citera
2003-10-30, 20:02
Medlem
Jag har mailat mitt intresse men ej fått svar..........men kan ändå mycket väl tänka mig att sätta in en slant till rättshjälpfonden. Det gjorde jag ju förra gången så, varför inte igen.
Citera
2003-10-31, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ähvafan
Jag har mailat mitt intresse men ej fått svar..........men kan ändå mycket väl tänka mig att sätta in en slant till rättshjälpfonden. Det gjorde jag ju förra gången så, varför inte igen.

Samma här men har inte så stort hopp att kunna få köpa allt då jag mailade in sent. Hoppas någonting finns kvar, framgick inte så bra av senaste FNA hur pass stor efterfrågan varit den senaste månaden och om vad som inte gått åt. Ska i vilket fall som helst skänka något.
Citera
2003-10-31, 04:32
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Har en liten fråga här. FB hade ju skrivit nått i senaste FNA om att man kunde hjälpa dom att betala skadeståndet och då fanns de 2 paket man kunde köpa. Ett där man köpte tidningarna bara och ett annat för 1000:- där man fick tidningarna och lite annat gott.

Tänkte se om någon här har betalat sitt paket för 1000:- och fått något ? För jag har mailat till Axelsson 2 gånger utan att få svar. Betalade in pengarna förra veckan också men inget har hänt.

Någon som vet nått om detta ?

Har du fått prylarna än ?
Citera
2003-11-01, 12:53
Medlem
Japp, har nu skänkt in en slant till flashbacks pg. Det är organisationen trots allt värd
Citera
2003-11-03, 08:46
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Har du fått prylarna än ?

Nej jag har mailat Flashback 3 gånger nu, nu senast mailade jag jan.axelsson direkt istället för att skicka till flashback@flashback.... Hoppas jag får nått svar snart. Verkar ju inte som att dom direkt fått in mycket pengar. Lite över 4000 hade dom fått står de i nyaste FNA. Men mina 1000:- står inte ens med där, hmm, tycker det är lite dåligt att man inte fått något svar på 16 dagar liksom. Jag skrev ju tom mitt personnr å email när jag skicka in pengarna...

Men men, man får la vänta, ingen direkt brådska bara jag får mina saker...
Citera
2003-11-03, 16:46
Medlem
denieds avatar
Jag mailade Jan idag och fick tebax ett svar, äntligen =) Han hade skickat paketet redan med B post så de skulle va framme nu dessa dagar sa han. Fick en extra tröjja för besväret och det är ju alltid uppskattat :P

Så Flashback må vara upptagna men de tar hand om sina användare =)
Citera
2003-11-03, 16:51
Medlem
Citat:
Jag mailade Jan idag och fick tebax ett svar, äntligen =) Han hade skickat paketet redan med B post så de skulle va framme nu dessa dagar sa han. Fick en extra tröjja för besväret och det är ju alltid uppskattat :P

Så Flashback må vara upptagna men de tar hand om sina användare =)

Ok, då kanske jag också får svar snart..........då blir det de 1000 spännen plus den mindre slanten jag skänkte till pgt. Gör inget iofs.......

Edit: Jag har än så länge inte betalat 1000 lappen efterssom jag ej fått några direktiv för det.
Citera
2003-11-03, 17:33
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ähvafan
Ok, då kanske jag också får svar snart..........då blir det de 1000 spännen plus den mindre slanten jag skänkte till pgt. Gör inget iofs.......

Edit: Jag har än så länge inte betalat 1000 lappen efterssom jag ej fått några direktiv för det.

Hmm, jag fick svar direkt med direktiv vart jag skulle lägga in pengarna. Står ju annars i FNA har för mig. Men viktigt är att du skriver ett meddelande där de står vem du är osv. Jag skickade ett medelande med min email och personnummer. Sen mailade jag till flashback@flashback.se 2 gånger men fick inge svar. Mailade sen jan.axelsson@flashback.se (eller så var de utan punkt, kommer inte ihåg) och Jan svarade nästan direkt...

Lycka till
Citera
2003-11-03, 19:10
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Mailade sen jan.axelsson@flashback.se (eller så var de utan punkt, kommer inte ihåg) och Jan svarade nästan direkt...
Vår Janne kan man alltid lita på!
Citera
2003-11-04, 02:23
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Vår Janne kan man alltid lita på!

De kan du fet hajja =) Fan längar, känns som julafton nästan =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in