2003-11-04, 13:04
Medlem
Skickade också ett mail till Janne igår kväll i samband med att jag satte in 1400 kr. Mailade andra adressen för ca en vecka sen. Får se om man får svar. Är i första hand ett stöd men skrev att jag jätte gärna vill ha de prylar som inte tagit slut än även om det komletta paketet säkerligen tagit slut vid det här laget.
Citera
2003-11-04, 17:35
Medlem
Laments avatar
Tycker det e lustigt att ansvariga för flashback inte visar mer intresse för folk som vill stödja dem. Tror de flesta på forumet skulle vara villiga..
Citera
2003-11-04, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Tycker det e lustigt att ansvariga för flashback inte visar mer intresse för folk som vill stödja dem. Tror de flesta på forumet skulle vara villiga..

Håller med. De skulle ju själva tjäna på det. Om någon mailar in och visar intresse för att ge ett bidrag och de inte svarar kanske Flashback missar potensiella pengar. Även folk som inte tänker skänka mycket kanske skänker kanske mer i framtiden om de får ett vänligt svar på sina mail denna gång. Som jag ovan skrev skänker jag en del pengar oavsett om jag får svar nu, men man får se hur det blir nästa gång det finns behov av bidrag om responsen blir noll.

Har fullt förtroende för Flashback och stödjer dem med nöje. Kritiken ovan är rent konstruktiv.
Citera
2003-11-07, 23:30
Medlem
Vilket svalt intressede det var för det här då...
Borde vara ett viktigare ämne att disskutera än
alla gnälltrådar här angående moderatorer etc.
Hur har det gått för er som beställt?
Någon som hört något mer från Janne/Flashback?
Finns det inte fler här på forumet än de som skrivit i
tråden ovan som givit ett bidrag?

Har inte själv fått svar på något av mina två
mail som jag skrivit om ovan.
Citera
2003-11-08, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grifter
Vilket svalt intressede det var för det här då...
Borde vara ett viktigare ämne att disskutera än
alla gnälltrådar här angående moderatorer etc.
Hur har det gått för er som beställt?
Någon som hört något mer från Janne/Flashback?
Finns det inte fler här på forumet än de som skrivit i
tråden ovan som givit ett bidrag?

Har inte själv fått svar på något av mina två
mail som jag skrivit om ovan.

Många ser nog Flashback liktydigt med forumet, och då är det väl inte speciellt konstigt att intresset för att stödja ekonomiskt har försvunnit ganska drastiskt på senare tid, eller hur?
Citera
2003-11-09, 03:59
Medlem
Laments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Många ser nog Flashback liktydigt med forumet, och då är det väl inte speciellt konstigt att intresset för att stödja ekonomiskt har försvunnit ganska drastiskt på senare tid, eller hur?
Hmm e väl itne intresset hos OSS som försvunnit.. e väl admins intresse av att ta emot pengar som svalnat :I
Citera
2003-11-09, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Hmm e väl itne intresset hos OSS som försvunnit.. e väl admins intresse av att ta emot pengar som svalnat :I

Varför ska du ge pengar till admin?
Eller har det med den där angiveritråden att göra??
Citera
2003-11-09, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thompa

För mig är forumet bara en mycket liten del av Flashback. Tycker det är synd att papperstidningen inte prioriterats tillräckligt. Hoppas att den och andra projekt drivs igenom nu. Forumet är nog det som är minst kontroversiellt idag av Flashback om man ser rollen som spridandet av underground och det fria ordet. Finns ju andra forum på nätet idag som är mindre politiskt korrekta enligt mig. Jag hänger mer på det här forumet för att delta i diskussionen om helt andra saker som t.ex. filosofi, vetenskap, humor mm det mesta är inte underground även om det finns sånt också här som är intressant.

thompa: Blev inte du avstängd förut? Har du blivit benådad av admin?
Citera
2003-11-10, 18:50
Medlem
Hur som helst så tycker jag att admin borde skriva nåt i den här tråden. Antar att du har någon form av info iaf...........
Citera
2003-11-11, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ähvafan
Hur som helst så tycker jag att admin borde skriva nåt i den här tråden. Antar att du har någon form av info iaf...........

Hur gick det för dig Ähvafan? Fick du något svar till slut? Jag har skickat ett mail dels till flashback@flashback.se och ett till jan.axelsson@flashback.se utan något svar. Även om de aldrig svarar ångrar jag inte mitt stöd, 1400 är ju inget extremt stort belopp och Flashback är en god sak att stödja. Naturligtvis kan det dock påverka viljan att skänka pengar i framtiden. Förvånas lite över "oviljan" att tillmötesgå bidragsgivare.

Håller helt med dig. Även om de som är admin här inte arbetar tillsammans med övriga Flashback borde de ha mer info än oss andra.
Citera
2003-11-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grifter
Hur gick det för dig Ähvafan? Fick du något svar till slut? Jag har skickat ett mail dels till flashback@flashback.se och ett till jan.axelsson@flashback.se utan något svar. Även om de aldrig svarar ångrar jag inte mitt stöd, 1400 är ju inget extremt stort belopp och Flashback är en god sak att stödja. Naturligtvis kan det dock påverka viljan att skänka pengar i framtiden. Förvånas lite över "oviljan" att tillmötesgå bidragsgivare.

Håller helt med dig. Även om de som är admin här inte arbetar tillsammans med övriga Flashback borde de ha mer info än oss andra.

Nope inget svar än. Varorna kanske är slut, men då borde man ju iaf fått något meddelande om att så är fallet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in