oo gud vilka komentarer
är ni på riktig så dumma eller försöker ni förnedra romerna?
dom har de för några tycker det är fint, jag tycker inte det men de fins folk som gillar sånt kanske,
oo gud vilka komentarer
är ni på riktig så dumma eller försöker ni förnedra romerna?
dom har de för några tycker det är fint, jag tycker inte det men de fins folk som gillar sånt kanske,
Pojken vi frågade när jag var liten svarade att de var TVUGNA att ha det, och han önskade att han kunde ha normala kläder som alla andra 13-15 åringar.
Pojken vi frågade när jag var liten svarade att de var TVUGNA att ha det, och han önskade att han kunde ha normala kläder som alla andra 13-15 åringar.
Eftersom att han var 13-15 år är det väl hans föräldrar som tyckte att det är fint antar jag
Eftersom att han var 13-15 år är det väl hans föräldrar som tyckte att det är fint antar jag
Ja men eftersom det är deras tradition så spelar det ingen roll om dem tycker kläderna är fina eller inte eftersom de i vilket fall som helst måste ha kläderna.
För att svara på trådstartaren så verkar deras herrmode vara som en frusen version av herrmodet från 60-talet. Varför det blev just det årtiondet och inte något annat skulle jag vilja veta.
Hur går ni själva klädda egentligen? Jeans, t-shirt, sketna tännisskor tills ni är dör av hög ålder? I många länder där folk har en känsla för stil (Italien, Frankrike, Spanien, USA) klär sig inte äldre personer som tonåringar utan då är det kostymbyxor och skjorta som gäller. Det har ingenting att göra med zigenare utan man har helt enkelt en mognare och värdigare framförhållning.
Hur går ni själva klädda egentligen? Jeans, t-shirt, sketna tännisskor tills ni är dör av hög ålder? I många länder där folk har en känsla för stil (Italien, Frankrike, Spanien, USA) klär sig inte äldre personer som tonåringar utan då är det kostymbyxor och skjorta som gäller. Det har ingenting att göra med zigenare utan man har helt enkelt en mognare och värdigare framförhållning.
Är det din förklaring till varför även 12-15åringar går runt och ser ut som små taxichaufförer?
I många länder där folk har en känsla för stil (USA)
Va?
I teorin kan kostymbyxor förvisso flott, men zigenaren bär dem på ett otroligt dåligt sätt. Då tar jag hellre jeans än ett par nedslitna polyesterbyxor från Dressman.