• 1
  • 2
2009-04-25, 14:54
Medlem
SGFs avatar
''Bråket började klockan 02.30 inne på restaurang Chez Ami vid Vasaplatsen. När de två killarna i 18-årsåldern lämnade restaurangen eskalerade bråket.

Den ene drog kniv och tilldelade den andre ett knivstick genom kinden och in i tungan. Blodflödet blev ymnigt.''

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=491282

Va var det egentligen som hände på chez?, och vem var det som knivhögg dom 2 skadade?
Citera
2009-04-25, 15:06
Medlem
är ju ett sinnessjukt ställe, så det var väl ganska väntat att det skulle inträffa förr eller senare
Citera
2009-04-25, 16:51
Medlem
Jävligt mycket osäkert folk ute.
Citera
2009-04-25, 17:19
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Jävligt mycket osäkert folk ute.

Håller 100% med.
Det är nästan så att man kan se på folk hur jävla sjuka dom är. Verkar som om folk har tappat förståndet när det gäller utgångar i gbg nuförtiden.
Gå ut med kompisar och ha kul, är inte det tanken egentligen...
Istället blir massa slagsmål och knivhugg hit och dit.
Snart lär det skjutas mitt i stan också när det gäller krogbråk och skit...
Usch gbg har blivit skit rent ut sagt.
Citera
2009-04-26, 13:25
Medlem
Nu har nollan överlämnat sig, var väl inte så roligt och lätt och vara tuff längre när man är identifierad och eftersökt.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=491412
Citera
2009-04-26, 14:35
Medlem
vem är denna "nolla"?
Citera
2009-04-26, 16:50
Medlem
Han ska dock ha eloge för att ha överlämnat sig själv till polisen. Att göra rätt för sig själv är ett steg i rätt riktning.
Citera
2009-04-26, 17:07
Medlem
Feitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGF
''Bråket började klockan 02.30 inne på restaurang Chez Ami vid Vasaplatsen. När de två killarna i 18-årsåldern lämnade restaurangen eskalerade bråket.

Den ene drog kniv och tilldelade den andre ett knivstick genom kinden och in i tungan. Blodflödet blev ymnigt.''

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=491282

Va var det egentligen som hände på chez?, och vem var det som knivhögg dom 2 skadade?

Bråket började redan inne på chez och när de väl var på utsidan blev den ena killen knivhuggen genom kinden in till tungan och när hans kompis gick emellan blev han huggen i halsen och i buken. Allt hände framför massa folk och Chez kastade ut alla och slog igen. Killen som fick kniven genom halsen låg på marken och hans kompis satt och höll tryck på såret samtidigt som stod och grät floder.

Killen som gjorde det är född 91, likaså de drabbade tror jag. men vågar jag skriva namn?
Citera
2009-04-26, 17:32
Medlem
hemsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feitan
Bråket började redan inne på chez och när de väl var på utsidan blev den ena killen knivhuggen genom kinden in till tungan och när hans kompis gick emellan blev han huggen i halsen och i buken. Allt hände framför massa folk och Chez kastade ut alla och slog igen. Killen som fick kniven genom halsen låg på marken och hans kompis satt och höll tryck på såret samtidigt som stod och grät floder.

Killen som gjorde det är född 91, likaså de drabbade tror jag. men vågar jag skriva namn?

klart du vågar
Citera
2009-04-26, 18:03
Medlem
GodMorgonHerrn.s avatar
Gärningsmannen är född 91 och är annars en normalt funtad kille. Tråkigt det som skett.
Citera
2009-04-26, 18:05
Medlem
Feitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemsk
klart du vågar

Han heter Dante, en hinsingspojk. Offrens namn behöver jag inte skriva.
Citera
2009-04-26, 18:06
Medlem
Nystarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodMorgonHerrn.
Gärningsmannen är född 91 och är annars en normalt funtad kille. Tråkigt det som skett.
Njaaaa vetefan om man är så normalt funtad om man tar med sig kniv på krogen, när man skall ut och ha kul och sen att han använder den, gör ju inte saken bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in