• 1
  • 2
2003-10-24, 19:51
Medlem
Ereboss avatar
Jag har inskaffat "no one lives forever"... ó visst jag spelar, men redan efter två timamr in i spelet så blir skärmen svart ó ingen tangent funkar, datorn får hjärnsläpp. Detta har hänt med tidigare spel, antigen så här eller så låser sig datorn mitt i spelet.

jobbigt

någon?

/tack
Citera
2003-10-24, 20:25
Medlem
Det är en förebyggande åtgärd för att skydda dig som spelare.
Om du läser instruktionsboken så ser du att man maximalt ska spela 45 minuter för att sedan vila i 15 minuter, detta för att minska risken för epilepsi.
Två timmar är en rejäl överdos och hur skulle det gå för företaget ifall alla deras konsumenter fick epilepsi och fick sluta spela, för att inte nämna inkomstförlusterna av att ingen kunde spela dom längre?
Citera
2003-10-24, 20:29
Medlem
Emp-snubbes avatar
....

Fy fan vad löjligt jag brukar sitta i en 10 timmar i sträk och jag har aldrig fått epilepsi,

Jag tycker att åtgärden är hel kass
Citera
2003-10-24, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erebos
Jag har inskaffat "no one lives forever"... ó visst jag spelar, men redan efter två timamr in i spelet så blir skärmen svart ó ingen tangent funkar, datorn får hjärnsläpp. Detta har hänt med tidigare spel, antigen så här eller så låser sig datorn mitt i spelet.

jobbigt

någon?

/tack
Burken din kanske blir överhettad eller något. Hur är det med kylningen?
Citera
2003-10-24, 20:51
Medlem
Emp-snubbes avatar
...

om du har problem med kylningen så häll vatten på dumburken (INTE)
Citera
2003-10-24, 22:13
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
Fy fan vad löjligt jag brukar sitta i en 10 timmar i sträk och jag har aldrig fått epilepsi,

Jag tycker att åtgärden är hel kass

Hej och hå division två, ironi är nåt som förbi mig gå:-)
Citera
2003-10-24, 22:49
Medlem
Ereboss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leeon
Det är en förebyggande åtgärd för att skydda dig som spelare.
Om du läser instruktionsboken så ser du att man maximalt ska spela 45 minuter för att sedan vila i 15 minuter, detta för att minska risken för epilepsi.
Två timmar är en rejäl överdos och hur skulle det gå för företaget ifall alla deras konsumenter fick epilepsi och fick sluta spela, för att inte nämna inkomstförlusterna av att ingen kunde spela dom längre?

seriöst

måste dem då låsa hela datorn så att man blir tvungen at starta om den....

fan, om du har rätt så...... vart är världen på väg egentligen?
Citera
2003-10-24, 23:43
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
seriöst

måste dem då låsa hela datorn så att man blir tvungen at starta om den....

fan, om du har rätt så...... vart är världen på väg egentligen?

Men fatta............ något sådant finns inte, Leeon vill bara skämta med dig aprilo!

Se upp fjärsingen, här är en utmanare på väg:-)!
Citera
2003-10-25, 01:02
Medlem
Shhhh...
Låt mig ha lite skoj...
Citera
2003-10-25, 02:50
Medlem
Ereboss avatar
jo jag fatta att han skämta.... men skämt ó sido nu va. Jag kan spela spelet i en ó en halv eller två timmar innan allt blir tyst ó svart... Jag updaterade spelet, men det gick inte bort. Alltså samma grej hände med tidigare spel...

ruttet
Citera
2003-10-25, 09:42
Medlem
Citat:
jo jag fatta att han skämta.... men skämt ó sido nu va. Jag kan spela spelet i en ó en halv eller två timmar innan allt blir tyst ó svart... Jag updaterade spelet, men det gick inte bort. Alltså samma grej hände med tidigare spel...

ruttet
Har du uteslutit kylningsproblem? Vad har du för dator och är den överklockad?
Citera
2003-10-25, 10:06
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:

ruttet

Jo jag skojade lite själv oxå, no offense....skumt problem, har du uppdaterat alla senaste drivrutinerna? Tycker som esping, kan mycket väl vara ett kylnings- eller överklockningsproblem, även om felaktig överklockning brukar visa sig direkt genom att datorn inte går att starta alls....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in