2008-02-14, 19:38
Medlem
lepops avatar
Är det flera än mig som har enorma problem med att Word 2008 hakar upp sig ständigt i 10.5.2 och det måste startas om hela tiden?

Jag håller på bli helt tokig samtidigt som jag nu sitter och skriver en inte allt för trevlig hemtenta.
Citera
2008-02-14, 22:01
Medlem
Hin Håle.s avatar
Mitt startar inte ens, så ja, du är iallafall inte ensam. Revertera till Word 2004 som en nödlösning tills det kommer ut uppdateringar kanske?
Citera
2008-02-14, 22:08
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Mitt startar inte ens, så ja, du är iallafall inte ensam. Revertera till Word 2004 som en nödlösning tills det kommer ut uppdateringar kanske?

Jag måste säga att iWork '08 eller närmare bestämt Pages borde ses över som ett alternativ, jag är positivt överraskad så här långt.
Citera
2008-02-14, 22:20
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Jag måste säga att iWork '08 eller närmare bestämt Pages borde ses över som ett alternativ, jag är positivt överraskad så här långt.
Dito. Använder iWork också, men Office är ibland nödvändigt för mig p.g.a. kompabilitet, samt att det underlättar när jag arbetar tillsammans med personer som använder office exklusivt.

Neo-office är ju även det helt okej (speciellt om man tar priset i beaktande).
Citera
2008-02-18, 20:28
Medlem
sockerfris avatar
Nä, inga problem alls här. Har det löst sig?
Citera
2008-02-19, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars

Har inte testat iWork än. Hur är det jämförelse med Neo Office (Open Office) om man bortser från priset?
Citera
2008-02-19, 14:47
Medlem
Sweetiepies avatar
Office 2008 var en stor besvikelse.
Trode faktiskt att de skulle bli en riktigt bra version.
Men det är endast Office 2004 i nytt namn och lite smånya funktioner.. BLÄ!
Office 2007 för Windows är 100 gånger bättre.
Citera
2008-02-20, 08:48
Medlem
Har haft samma problem som trådskaparen. Och vad jag vet så ska den nya versionen av office 2008 som kommer ut nu i slutet av feb inte låsas sig som det som finns ute nu på nätet. Jag för min del kommer nog köpa den versionen.
Citera
2008-02-20, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetiepie
Office 2007 för Windows är 100 gånger bättre.

För att Microsoft vill att man använder Windows i stället för OS X MS Office kommer aldrig bli lika bra till OS X som till Windows. MS Office håller många kvar i Windows vilket MS gillar, precis som många valde mac förr pga Adobe. Idag fungerar Adobe lika bra på Windows som OS X men sedan tillverkar inte Adobe något OS heller

Citat:
Ursprungligen postat av Tofsen
Har inte testat iWork än. Hur är det jämförelse med Neo Office (Open Office) om man bortser från priset?

Undrar samma sak. Kör Neo Office nu men är lite nyfiken på iWork.
Citera
2008-02-20, 09:08
Medlem
Någon som vet bästa pro för att läsa pdf dokument på mac?
Citera
2008-02-20, 09:15
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statoil
Någon som vet bästa pro för att läsa pdf dokument på mac?

Förhandsvisning?
Citera
2008-02-20, 09:21
Medlem
Som du säker fattar har jag inte stor koll på den här biten. Men behöver man inte något spec program för att läsa pdfdokument ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in