2009-04-25, 00:26
Medlem
Vad ska jag göra när jag fallit för en riktig attentionwhore? Känslorna bara rusar iväg så fort jag ser henne men jag vet att hon bara leker med mina känslor och det enda som triggar henne är uppmärksamhet. Jag har också märkat att hon gör samma sak mot andra killar. Jag ser henne nästan dagligen i min vardag och vet inte hur jag ska hantera känslorna.
Citera
2009-04-25, 00:27
Medlem
pump-action.s avatar
Smiska henne hårt på röven (med kuken), hon verkar vara en stygg flicka.
Citera
2009-04-25, 00:28
Medlem
yjm308s avatar
sätt på 10 andra tjejer först.. kommer du ihåg henne sen så är det dags att ragga på henne!
Citera
2009-04-25, 00:29
Medlem
Taftamanabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intrasslad
Vad ska jag göra när jag fallit för en riktig attentionwhore? Känslorna bara rusar iväg så fort jag ser henne men jag vet att hon bara leker med mina känslor och det enda som triggar henne är uppmärksamhet. Jag har också märkat att hon gör samma sak mot andra killar. Jag ser henne nästan dagligen i min vardag och vet inte hur jag ska hantera känslorna.
Om det är möjligt så undvik henne bara. Eller har ni samma arbetsplats?
Citera
2009-04-25, 02:22
Medlem
Späks avatar
Tror du själv att du har chans till att inleda en romantisk relation med henne?

Om ja: Kör då för fan.

Om nej: Get over it, tid, brännvin och polare.

I övrigt ska man hålla attention whores jävligt kort och snarare ge dem motsatsen.
Citera
2009-04-25, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Tror du själv att du har chans till att inleda en romantisk relation med henne?

Om ja: Kör då för fan.

Om nej: Get over it, tid, brännvin och polare.

I övrigt ska man hålla attention whores jävligt kort och snarare ge dem motsatsen.

Jag vill inte ha en relation med henne då jag anser att hon är "smutsig" då hon sprungit efter zigenare efter att jag bjudit ut henne flera gånger med negativt svar. Hon har dessutom sprungit efter andra killar i min närhet. Jag får upp dessa känslor varje gång jag ser henne vilket jag avskyr. Och ja hon finns på min arbetsplats. Hon verkar älska när killarna faller för henne och sedan bara går sin väg och skrattar som en gammal häxa.
Citera
2009-04-25, 09:19
Medlem
Bystskuggas avatar
Prova med vitlök
Citera
2009-04-25, 11:11
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intrasslad
Jag vill inte ha en relation med henne då jag anser att hon är "smutsig" då hon sprungit efter zigenare efter att jag bjudit ut henne flera gånger med negativt svar. Hon har dessutom sprungit efter andra killar i min närhet. Jag får upp dessa känslor varje gång jag ser henne vilket jag avskyr. Och ja hon finns på min arbetsplats. Hon verkar älska när killarna faller för henne och sedan bara går sin väg och skrattar som en gammal häxa.

"Surt sa räven om rönnbären".
Citera
2009-04-25, 13:58
Medlem
Peddojannes avatar
Jag vet hur det är, dessa människor är bara för jobbiga. Men skit i henne, bryt kontakten och bränn alla bilder på henne. Så kommer du över henne lätt!
Citera
2009-04-26, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peddojanne
Jag vet hur det är, dessa människor är bara för jobbiga. Men skit i henne, bryt kontakten och bränn alla bilder på henne. Så kommer du över henne lätt!

Läs mer än rubriken innan du postar nästa gång. Jag har inga bilder av henne. Dock ser jag henne någon gång i veckan.
Citera
2009-04-26, 14:33
Medlem
det bästa sättet att få henne är att totalignorera henne. Eftersom hon är van vid att alla killar svansar efter henne kommer hon bli intresserad av dej om du visar totalt ointresse för henne. Visserligen kommer hennes intresse bara vara tills hon fått dej dit hon vill. Men passa på och få dej ett ligg och skit i henne sen.
Citera
2009-04-26, 14:36
Medlem
fizzles avatar
Eller så skiter hon totalt i den killen som hon knappt vet existerar och svassar vidare på de grabbarna som ger henne uppmärksamhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in