2009-04-23, 19:49
Medlem
For en stund sedan skulle min kompis in och pilla i min dator for att se vilken processor jag hade, Skulle eventuellt fa en ny utav honom. Samtidigt passade vi pa att flytta datorn till ett annat rum.

Nar jag senare satte pa datorn igen nekade Windows mig intrade till min anvandare igen och jag blev vidare kopplad till denna jag ar inne pa nu.

Hur ska jag gora for att kunna logga in pa min vanliga anvandare igen

For pa denna *tillfalliga* fungerar inte snabel A, inte de sista bokstaverna i alfabetet eller nagot. Och allt jag sparar har raderas tydligen mellan inloggningarna.
Har lite panik och min kompis vill inte ens komma hit for att hjalpa mig med det han har stallt till med heller.

Jag far nagon form utav felmeddelande nar jag loggar in. Vet inte exakt vad det star. Men jag antar att det ar viktigt i sammanhanget sa jag kan skriva upp det till senare. Nagon som vet vad jag skall ta mig till
Citera
2009-04-23, 20:12
Medlem
Skriv upp felmeddelandet innan du postar.
Nekar dig tillträde hur då?
Kan du inte logga in?
Citera
2009-04-23, 20:14
Medlem
Foveas avatar
Teckenfelen beror troligtvis bara på att du har satt det till engelskt tangentbord.
Citera
2009-04-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrNilsson
Skriv upp felmeddelandet innan du postar.
Nekar dig tillträde hur då?
Kan du inte logga in?

Sahar gar det till i detalj / Jag startar datorn som vanligt, vi kommer till det stallet jag ska logga in pa min profil och skriver sedan in mitt losenord.
I nasta skede far jag ett meddelande>

Citat:
Windows cannot load the locally stored profile. Possible causes of this error, include insofficient security rights or a corrupt local file. If this problem persist, contact your network administrator.

Windows cannot find the local profile and logging you on with a temporary. Changes you do to this profile will be lost when you log of

Sa nu sitter jag har med den tillfalliga anvandaren. Och varken tecken eller bokstaver fungerar som det skall.
Vad fan kan jag gora_
Citera
2009-04-23, 20:51
Medlem
Psyko-12s avatar
Har du lösenord på datorn? ISF kan du ju bara ta dig runt och lösa det.

Börja med att virus skanna. Starta om i felsäkert läge och se om du kommer in då.
Citera
2009-04-23, 21:22
Medlem
sommarlovs avatar
Det där är ett vanligt fel, klistra in felmeddelandet i google, så får du råd.
Något om användarprofilen är trasig.
Citera
2009-04-23, 21:29
Medlem
Jag återställde datorn till igår. Så var allt som vanligt igen Får se om felet återkommer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in