2009-04-24, 10:42
Medlem
playmates avatar
Förresten så vill jag se en film på TS som juckar mot sina två kuddar. Tänker mig att det ser väldigt roligt ut.
Citera
2009-04-24, 11:24
Medlem
D3ath-D3alers avatar
Missionären är najs, man får fin träning samtidigt som man stockar bruden hårt, du kan variera med att ha handflatorna helt öppna till att knyta näven och göra små armhävningar på bara knogarna, GET SOME.. GEET SOOMEE!!!!
Citera
2009-04-24, 11:27
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Förresten så vill jag se en film på TS som juckar mot sina två kuddar. Tänker mig att det ser väldigt roligt ut.
hahahahahahah....... tänkte precis samma sak......

och tycker man sex är jobbigt så måste man ju vara i en bedrövligt jävla usel form.....
Citera
2009-04-24, 11:57
Medlem
Styrbjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worm
Jag är på väg att förlora oskulden och försöker tjuvträna lite. Genom att jucka mot två kuddar i sängen. Jag har kollat på filmer med missionären och försöker efterhärma.

Vet inte om någon redan sagt det men är det första gången så talar nog statistiken för att det inte hinner bli så jobbigt. Men skadar kanske aldrig att vara förberedd.

Tycker man att det är tungt kan man prova göra det på en soffa med armstöd (finns ju värdelösa soffor utan armstöd) och hålla på stödet istället, blir inte lika jobbig vinkel då. Funkar för mig iaf.
Personligen tycker jag om missionären för att jag får bättre pump i underarmarna av den än att gå till gymmet.

EDIT: Det hade visst någon redan påpekat, my bad.
Citera
2009-04-24, 12:13
Medlem
Varför lutar sig alla på handflatorna/knogarna vid missionären?

Vad är felet med att luta sig med hela underarmarna och ha ditt huvud nere vid hennes hals?
Citera
2009-04-24, 15:01
Medlem
D3ath-D3alers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonnymonny

Vad är felet med att luta sig med hela underarmarna och ha ditt huvud nere vid hennes hals?

För att man inte får någon pump då, dessutom kan man inte skrika GET SOOOOME i hennes fejs
Citera
2009-04-24, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worm
Jag är på väg att förlora oskulden och försöker tjuvträna lite. Genom att jucka mot två kuddar i sängen. Jag har kollat på filmer med missionären och försöker efterhärma.

Problemet är att det är så inihelvete jävla jobbigt. Det blir fort ganska tungt i armarna och min ländrygg börjar göra riktigt ont väldigt fort. Jag orkar inte med mer än 25 juck typ. Att hitta en rytm är också svårt.

Några tips? Gör jag något fel? Håller ni med om att den är asjobbig?

Jag säger bara:
http://www.youtube.com/watch?v=Y0-y-Yre03Y

Citera
2009-04-24, 15:40
Medlem
kkthxbais avatar
Kör på med att hålla dig uppe med händerna så länge du orkar, sen så äre bara lägga dig ner närmare och hålla dig uppe med underarmarna och armbågarna och ha huvet närmare henne, så kan ni passa på att kyssas lite samtidigt!

En annan bra sak kan ju vara att träna armarna musklerna som ligger runtom axlarna, så orkar du hålla armarna upprätt ett bra tag!, och du får ju alltid lite stöd från henne därnere, det är bara till att slöjucka om du känner dig trött!

Om du vill ha användning för tipsen i denna tråd, så, porrsidor asap =)
Citera
2009-04-24, 16:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonnymonny

Jag håller med dig -- det blir dessutom mysigare med mer närhet.
Citera
2009-04-24, 17:09
Medlem
Herr gurkas avatar
Soffa med armstöd är skiten!
Dock tror jag inte du ska skrika henne i ansiktet första gången
Citera
2009-04-24, 18:58
Medlem
joeyopals avatar
Påminner mig om en gång i tonåren innan jag blev av med oskulden. Hade lyckats få tag i en dam som var ett par år äldre än mig. Iaf så var jag sjukt nervös och vågade inte ta steget till att köra ner handen i byxorna på henne. Så jag låg i missionärsställning och torrjucka/hångla i 2-3 timmar.

Till slut blev påfrestningen för armarna för stor så jag rullade av henne med ett grymtande. Ser en konstig blick i hennes ögon och hon säger att hon måste gå.

Senare fick jag höra att hon trodde att jag kom av torrjuckandet. Kallades torrjucken i ett år
Citera
2009-04-24, 23:18
Medlem
RosettaStoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDNO
Jag säger bara:
http://www.youtube.com/watch?v=Y0-y-Yre03Y

HAHA, underbart!

OnT: ... eh. Har inget att säga, förutom: lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in