2009-04-23, 19:32
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taftamanabag
Na, när du väl ligger där så har du tankarna på annat. Finns betydligt jobbigare, bakifrån t ex.

Jag tycker att missionären är MYCKET jobbigare än bakifrån. Visserligen får jag lite känningar i låren efter en stund bakifrån men jag orkar mycket längre än missionären då man ju måste anstränga hela kroppen, lår, mage, armar etc.
Citera
2009-04-23, 19:49
Medlem
Taftamanabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Jag tycker att missionären är MYCKET jobbigare än bakifrån. Visserligen får jag lite känningar i låren efter en stund bakifrån men jag orkar mycket längre än missionären då man ju måste anstränga hela kroppen, lår, mage, armar etc.

Skulle mer än gärna byta med dig. Bakifrån verkar vara mycket mer poppis än vad missionären är.
Citera
2009-04-23, 19:51
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taftamanabag
Skulle mer än gärna byta med dig. Bakifrån verkar vara mycket mer poppis än vad missionären är.

Vi kanske helt enkelt bara ska byta flickvän, min föredrar missionären framför bakifrån alla gånger (för lite närhet och ögonkontakt när man har bakifrånsex). Om du inte har flickvän så kan du ju skaffa en och så ser vi hur det ser ut då.
Citera
2009-04-23, 20:39
Medlem
Denzens avatar
Förstår inte hur ni kan tycka missionären eller bakifrån är jobbiga...
Är det inga som tränar längre?

TS, du behöver nog inte oroa dig för ett långvarigt samlag då det är din första gång.
Citera
2009-04-23, 20:59
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denzen
Förstår inte hur ni kan tycka missionären eller bakifrån är jobbiga...
Är det inga som tränar längre?

TS, du behöver nog inte oroa dig för ett långvarigt samlag då det är din första gång.

ord!
Citera
2009-04-23, 21:03
Medlem
muppenwtfs avatar
Inte säkert, min första gång höll på i 40-45 min då jag blev så jävla nervös och euforisk så jag hade annat att tänka på.
Citera
2009-04-23, 23:44
Medlem
mup321s avatar
Jag kan faktiskt hålla med om att den tar på krafterna ibland, speciellt när man håller upp hela sin kroppstyngd och jobbar på som få. Mina goda råd är att placera dig bekvämt, och när det börjar bli jobbigt så lägg dig helt enkelt över henne och vilka armarna och ryggen en stund (fortsätt köra såklart!)

När det blir ännu jobbigare kan du ju be henne vara ovanpå lite, då är det bara att ta det lugnt en stund, och låta henne bestämma tempo.

Men egentligen, som tidigare skrivits i tråden; det kommer förmodligen att vara över rätt snabbt. Uthållighet variera från tillfälle till tillfälle, men är generellt något du får öva upp (rätt individuellt hur du gör detta, har hört massor om PC-muskeln - inget jag har testat personligen och dessutom lite OT).

Lycka till, och berätta gärna hur det gick!
Citera
2009-04-24, 00:05
Medlem
Taftamanabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Vi kanske helt enkelt bara ska byta flickvän, min föredrar missionären framför bakifrån alla gånger (för lite närhet och ögonkontakt när man har bakifrånsex). Om du inte har flickvän så kan du ju skaffa en och så ser vi hur det ser ut då.
Ack, nej bara jag och Herr Höger. Får ta en tur på stan och charma en flicka med min oemotståndliga charm och okänsliga humor. Kan nog hitta en som jag kan byta till mig något bra med.
Citera
2009-04-24, 01:09
Medlem
värm upp lite innan och ha vattenflaskan redo, svett och sex hör ihop som burgare och pommes?
Citera
2009-04-24, 07:56
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonfiskenen
värm upp lite innan och ha vattenflaskan redo, svett och sex hör ihop som burgare och pommes?

Kör du vätskekontroller under akten? aldrig hört talas om, väldigt ambitiöst!
Citera
2009-04-24, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worm
Jag är på väg att förlora oskulden och försöker tjuvträna lite. Genom att jucka mot två kuddar i sängen. Jag har kollat på filmer med missionären och försöker efterhärma.

Problemet är att det är så inihelvete jävla jobbigt. Det blir fort ganska tungt i armarna och min ländrygg börjar göra riktigt ont väldigt fort. Jag orkar inte med mer än 25 juck typ. Att hitta en rytm är också svårt.

Några tips? Gör jag något fel? Håller ni med om att den är asjobbig?

låt henne rida dig
Citera
2009-04-24, 09:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Kör du vätskekontroller under akten? aldrig hört talas om, väldigt ambitiöst!
Kanske blåbärssoppa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in