2009-04-23, 16:30
Medlem
Amex88s avatar
Då kör vi här, hittade ingen annan.

Dags för Djurgården att visa att vi fortfarande spelar i klass med Allsvenskan.
DIF-BP 2-0 tror jag.
Dock har Djurgårn stora problem med Brommapojkarna, så det krävs en riktigt bra match... men det är väl dags?
2009-04-23, 16:43
Medlem
Finns redan en tråd om allsvenskan
2009-04-23, 16:46
Medlem
Ahruons avatar
Tror och hoppas BP vinner. Spelade dif med Oremo och Dahlberg på topp någonting förra året? Tycker de borde passa ihop.

AIK mot Öis. Mycket spännande, tror givetvis vi vinner ganska enkelt, men man vet aldrig med allsvenskan.
2009-04-23, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahruon
AIK mot Öis. Mycket spännande, tror givetvis vi vinner ganska enkelt, men man vet aldrig med allsvenskan.

Öis känns faktiskt som det enda laget i allsvenskan som inte kan vinna. Jag skulle bli väldigt besviken om AIK sumpade matchen ikäll.

DIF-BP tror jag slutar oavgjort.
2009-04-23, 17:05
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrOlsson
Visst finns det, dock brukar det skapas en chattråd för varje omgång för att förskona den allsvenska-tråden något från oneliners och chattinlägg.

Kvällens matcher då;
Gefle - Gais 1 - 0
Örgryte - AIK 5 - 0
Örebro - Kalmar FF 1 - 1
Helsingborg - Halmstad 2 - 0
Hammarby - IFK Göteborg 1 - 1, Davies för Hammarbys del tidigt i första halvlek, kvitterar gör Tobias Hysén i 75e.
2009-04-23, 17:10
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrOlsson
I applaud you!

I övrigt; viktig men oerhört svårt match idag. Gefle borta känns ovisss och tar vi en poäng måste jag motvilligt medge att jag borde vara nöjd.

2 timmar kvar, noll spänn på banken, kylen tom, tvätt som inte kommer att tvättas men tv:n är givet på. Nu kör vi!
2009-04-23, 17:14
Medlem
corporate.slaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudrad Fjolla
Visst finns det, dock brukar det skapas en chattråd för varje omgång för att förskona den allsvenska-tråden något från oneliners och chattinlägg.

Kvällens matcher då;
Gefle - Gais 1 - 0
Örgryte - AIK 5 - 0
Örebro - Kalmar FF 1 - 1
Hammarby - IFK Göteborg 1 - 1, Davies för Hammarbys del tidigt i första halvlek, kvitterar gör Tobias Hysén i 75e.
OK Corp.Slaves tips:

gevalia-makrillarna 2-0. Lite tråkig är jag här allt, men två bottenlag möter varandra och jag tror att hemmaplanen här är en stor fördel.

ÖIS-Råttlortarna. 10-1. 10 mål av Allbäck och ett mål till AIK efter självmål av Stenman.

ÖÖÖÖREEEEBRUh-Kalmar 0-1.

Danskarna-Halmstad 3-0 (Larsson målskytt).

Söderkisarna-Änglarna 0-2. IFK är ett klart starkare lag, jag skulle säga att Söder, Selakovic och Hysén kommer göra den här historien ganska kort. Toppklass.
Senast redigerad av corporate.slave 2009-04-23 kl. 17:22.
2009-04-23, 17:15
Medlem
corporate.slaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
I applaud you!

I övrigt; viktig men oerhört svårt match idag. Gefle borta känns ovisss och tar vi en poäng måste jag motvilligt medge att jag borde vara nöjd.

2 timmar kvar, noll spänn på banken, kylen tom, tvätt som inte kommer att tvättas men tv:n är givet på. Nu kör vi!
Heja, heja heja!
2009-04-23, 17:18
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudrad Fjolla

Kvällens matcher då;
Gefle - Gais 1 - 0
Örgryte - AIK 5 - 0
Örebro - Kalmar FF 1 - 1
Kvällensmatcher enligt mig;
Gefle - Gais 1 - 1
Öis- Ajik 1-0 ( kan man ju alltid hoppas)
Örebro - Kalmar 0 - 2
Hammarby - IFk 0-6 (Vill inte se Dif som enda stockholmslaget att torska stooort mot götebårg)
2009-04-23, 17:28
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Jag brukar vara stabil i mina tippningar..så här kommer resultaten:

ÖSK-KFF 1-1
ÖIS-AIK 0-2
Heif-HBK 2-1
Gefle-Gais 1-2
Bajen-ICA 0-0
Dif-BP 1-2
2009-04-23, 17:50
Medlem
Ahruons avatar
Viktor Lundberg är sjuk och ersatts i truppen av Bojan Djordjic. Synd att den nya Messi inte kan spela.
2009-04-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corporate.slave
OK Corp.Slaves tips:

gevalia-makrillarna 2-0. Lite tråkig är jag här allt, men två bottenlag möter varandra och jag tror att hemmaplanen här är en stor fördel.

ÖIS-Råttlortarna. 10-1. 10 mål av Allbäck och ett mål till AIK efter självmål av Stenman.

ÖÖÖÖREEEEBRUh-Kalmar 0-1.

Danskarna-Halmstad 3-0 (Larsson målskytt).

Söderkisarna-Änglarna 0-2. IFK är ett klart starkare lag, jag skulle säga att Söder, Selakovic och Hysén kommer göra den här historien ganska kort. Toppklass.
Du vet att Allbäck är skadad, annars håller jag med om din tippning, utom i Kalmars match, tror Örebro tar hem det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in