2009-04-24, 23:31
Moderator
Ruskigbusss avatar
An American, a Japanese, and a Nigerian were sitting naked in the sauna. Suddenly there is a beeping sound.

The American presses his forearm and the beeping stops. The others look at him questioningly. "That's my pager," he says. "I have a microchip under the skin of my arm."

A few minutes later a phone rings. The Japanese lifts his palm to his ear. When he finishes he explains, "That's my mobile I have a microchip in my hand."

The Nigerian, feeling decidedly low-tech but not to be outdone, decided he had to do something just as impressive.

He steps out of the sauna and goes to the toilet. He returns with a piece of toilet paper hanging from his butt. The others raised their eyebrows and said, "Wow! What's that?"

"I'm getting a Fax," he explains.
Citera
2009-04-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
An American, a Japanese, and a Nigerian were sitting naked in the sauna. Suddenly there is a beeping sound.

The American presses his forearm and the beeping stops. The others look at him questioningly. "That's my pager," he says. "I have a microchip under the skin of my arm."

A few minutes later a phone rings. The Japanese lifts his palm to his ear. When he finishes he explains, "That's my mobile I have a microchip in my hand."

The Nigerian, feeling decidedly low-tech but not to be outdone, decided he had to do something just as impressive.

He steps out of the sauna and goes to the toilet. He returns with a piece of toilet paper hanging from his butt. The others raised their eyebrows and said, "Wow! What's that?"

"I'm getting a Fax," he explains.

Var inte det en reklamfilm på 90-talet? Då var det naturligtvis med svenskar bara, för att inte verka stötande.
Citera
2009-04-25, 00:29
Awaiting Email Confirmation
en amerikan en finne och en svensk. alla tre satt på krogen när självaste jesus kom in. amerikanen var snabb i mun och frågade om han kunde bota hans fetma vilket han gärna gjorde. han ville vara rättvis så han frågade finnen om hans hälsa var i behov av en förbättring. ja svarade han min alkoholkonsumtion håller på att ta livet av mig. vilket jesus åtgärdade. lika rättvis ville han vara åt svensken men jesus han knappt öppna sin mun fören han hoppade upp och skrek du rör mig fan inte jag är sjukskriven.
Citera
2009-04-25, 00:36
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiaslindgren
Italien var ju också en diktatur på den tiden. Det är väl värre med italienska poliser nuförtiden med tanke på den mer utbredda korruptionen i Italien.

Just därför allt organiseras av italienarna i helvetet.
Citera
2009-04-25, 00:36
Medlem
dogiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laivuri
en amerikan en finne och en svensk. alla tre satt på krogen när självaste jesus kom in. amerikanen var snabb i mun och frågade om han kunde bota hans fetma vilket han gärna gjorde. han ville vara rättvis så han frågade finnen om hans hälsa var i behov av en förbättring. ja svarade han min alkoholkonsumtion håller på att ta livet av mig. vilket jesus åtgärdade. lika rättvis ville han vara åt svensken men jesus han knappt öppna sin mun fören han hoppade upp och skrek du rör mig fan inte jag är sjukskriven.

Kung! Den ska jag dra för pappa när jag är hemma och hälsar på nästa gång.
Citera
2009-04-25, 01:57
Medlem
LtdRichards avatar
En grek skulle köpa en cykel av en norrman, cykeln var fan trasig!
Citera
2009-04-25, 03:20
Medlem
moderatswings avatar
Varför ska man inte köra på en alban på cykel?

Citera
2009-04-25, 05:15
Medlem
LtdRichards avatar
Vet ni varför somalier stoppar tändstickor i öronen?

(spoliertagg) För att de inte ska ramla ner genom gallerbrunnarna i gatan! (spoilertagg)
Citera
2009-04-25, 13:25
Medlem
Aleizohiets avatar
Att översätta skämt gar normalt at helvete, men jag försöker ända
Citera
2009-04-25, 13:37
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleizohiet
Att översätta skämt gar normalt at helvete, men jag försöker ända

hahah, den var bra :P
översättning.. vilket språk var den på innan. ryska?
Citera
2009-04-25, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Ett skämt på engelska, som berättas av nigerianer själva:

- The japanese has invented a machine that catches thieves. They tried it in different countries.
In USA - it caught 20 thieves in 40 minutes.
In England - it caught 30 thieves in 30 minutes.
In Uganda - it caught 100 thieves in 10 minutes.
In Kenya - it caught 1000 thieves in 5 minutes.

In Nigeria - the machine was stolen in 1 minute.
Ja, negrer stjäl ju som bekant väldigt mycket.
Citera
2009-04-25, 14:01
Medlem
Ramaskriets avatar
Vad blir "SMART ARAB" baklänges?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in