• 1
  • 2
2002-08-31, 12:45
Medlem
r det ngon som har ngon erfarenhet av att injicerat olja (ej synthol) i musklerna? I s fall hur mycke kade ni i volym?
Citera
2002-09-02, 07:44
Medlem
Ingen?????
Citera
2002-09-07, 20:23
Medlem
Jag har anvnt det i biceps..biceps blev blev hgre och hrdare.
Citera
2002-09-08, 16:39
Medlem
kan tillgga att det var synthol jag anvnde.varfr vill du inte anvnda det och i stllet anvnda ngot annat.Vilken olja hade du tnkt dig?Det kan medfra stora risker att anvnda ngon annan typ av olja n synthol(synthol kan ocks vara mycket farligt att anvnda)
Citera
2002-09-08, 20:28
Medlem
+++++++

3 st har avlivit av olja i bara i sverige
ta det p ddlig risk
ta det inte alls r jttefarlig och inte vrt risken
Citera
2002-09-09, 14:35
Medlem
Till Deca!

Tack fr varningen, men jag vill bli grov s jag mste ta det.Jag vet att jag riskerar mitt liv, men jag fr chansa och hoppas p a tt jag inte dr.
Citera
2002-09-09, 14:53
Medlem
Till anders_

Blev du grov av syntholet? Du vet att du kan d nr som helst va?Vill varna alla hr. Att ha olja i musklerna r livsfarligt inte bara vid sjlva injektonen.Oljan kan sprida sig i kroppen och i vrtsa fall till hjrtat,d kan man ju rkna hur mnga sekunder man har kvar att leva......Den som injicerar olja i musklerna kan aldrig veta om han nr som helst dr.Jag vill INTE rekomendera ngon att anvnda detta.

Detta ser kanske mnga som en dubbelmoral,eftersom jag sjlv ska injiciera olja men som sagt, man gr sina val hr i livet.
Citera
2002-09-10, 14:12
Medlem
De som har injicerat sger att det inte r vrt det om du inte r konstnrligt lagd. rr-vvnaden ser inte ut som en riktig muskel, utan den blir helt efter hur du rkar injicera oljan. Injicerar du det klantigt kommer dina 'muskler' att se helt defekta ut.
De strre 'musklerna' innebr inte att du kan lyfta tyngre. Det kan snarare knnas att det du injicerat, och vad det resulterat i, r i vgen nr du trnar i fortsttningen.

Enligt info r synthol etc vanlig olja (typ rapsolja, inte motorolja/syntetisk) samt anti-imflammatoriska mnen.

Skulle du rka injicera oljan in i en pulsder s r det sjlvklart krt fr dig.
Citera
2002-09-11, 12:34
Medlem
Till Sven-ke!

Synthol bestr absolut inte av vanlig olja! Att injiciera olja r dyrt och som sagt vldigt farligt!
Citera
2002-09-13, 00:32
Medlem
du blir mycket strre av 400mg deca och 500mg sustanon 250
varje veckan
och dianabol 5mg ta 10mg 5 gnger varje dag
tt mycket pasta 6000-12000 kalorier
det bara 3 knda ddsfall av olja
och finns skert mrkertal
att kan vara fler
nsta kanske r du
mnga fler har dd i usa
om du mste ta olja
skaffa du egen lkare som fixar till dig och kollar din hlsa
du ddar nr du tar eller nr du sover
http://www.maxx.nu info om 30 olika anabola
finns tele nr till dopningjouren
du kan stlla frgor till de om olja
det r lkare experter som svar p dina frgor och du kan vara anonym
Citera
2002-09-13, 14:15
Medlem
Synthol ger inga permanenta muskelkningar som steroider ger.

MVH Putte
Citera
2002-09-13, 16:11
Medlem
Till BigPutte!

Citat av bigputte:

Synthol ger inga pernamenta muskelkningar som steroider ger"

Det r ju det det gr! Man tappar ju alltid efter en AAS kur. Medan oljan sitter kvar mycket lngre. Jag sjer inte att oljan r bttre steroiderna, absolut inte!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in