• 1
  • 2
2009-04-22, 19:11
Medlem
Tjena, det är så att min kompis (JA MIN KOMPIS!)... när han spelar så sätter hans pappa på nerladdningar så de börjar lagga apskalle för honom, och han vet inte om pappan är hemma eller om han gick ut så han frågade mig om ja visste ngt sett om man kan se om han är vid datorn, jag vet bara hur man ser om datorn är PÅ eller AV...

så kortfattat: Finns det något sett att se om någon sitter VID datorn? (nej han vill INTE ha en kamera för orka dra sladd 100meter) och han bor i villa så... jahh... han kan ju installera keylogger när pappan är inte hemma, men hur kommer det funka? :S går de typ inte fixa ba ON/OFF skit på det?
Citera
2009-04-22, 19:12
Medlem
herrFlinthjartas avatar
Det e väl bara att fråga farsan om han är där eller inte?
Citera
2009-04-22, 19:13
Medlem
Fooulzs avatar
Säg åt farshan? Anmäl honom för nedlladdning?
Citera
2009-04-22, 19:14
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Inskaffa NetLimiter, sök på ordet på Google.

Tråd flyttad till support då det handlar om support.
Citera
2009-04-22, 19:15
Medlem
LaRues avatar
Man kan ställa in hur ofta den ska skicka informationen, men den går inte bara att stänga av och på.
Citera
2009-04-22, 20:15
Medlem
omgsaigons avatar
Bara fråga ifall pappan laddar ner?, om han gör det stäng av det eller åtminstonde ändra uploaden till väldigt låg, antar att pappsen inte har någon koll och inte märker
Citera
2009-04-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omgsaigon
Bara fråga ifall pappan laddar ner?, om han gör det stäng av det eller åtminstonde ändra uploaden till väldigt låg, antar att pappsen inte har någon koll och inte märker

Ehm om han sitter vid datan hur ska han stänga av det? han å pappan har egna datorer... så jah..

men netlimiter hur funkar de? dom har 3 datorer så hur vet han vilken är hans pappas?
Citera
2009-04-22, 21:45
Medlem
OmgHaxxs avatar
Brukar väl stå vilka datorer som är igång om man går in på routern, annars kan han ju alltid gå och kolla om farsgubben är där.
Citera
2009-04-22, 21:47
Medlem
Questionmarks avatar
Ett enkelt sätt som inte kostar något är att lyfta röven från datorstolen och promenera in för att se om farsgubben är där. Höjden av lathet ffs...
Citera
2009-04-23, 16:32
Medlem
Om han har datorn avstängs eller på så kanske de går att pinga hans dator och se om han får svar från den, får han det är han ansluten till nätverket iaf och datorn är igång.
Citera
2009-04-23, 17:00
Medlem
Kör ni trådlöst kan du ju bara gå in på routern och slänga ut honom när ni spelar
Citera
2009-04-26, 23:13
Medlem
alltså vad gör man exakt me netlimiter någon som kan förklara? han har laddat ner de när ja sa de till han men.. varken han eller jag fattar ett SKIT av det? :S
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in