2009-04-22, 18:36
Medlem
Jag har ett problem som jag undrar om det går att lösa. Det är så att jag hade en hårdisk full med ljudböcker innan ca 25o Gb men under ett lan så var jag i stort behov av diskutrymme så jag tog bort i stort sett alla ljudböcker. Det har gått en tid sedan dess och jag har nu fyllt den berörda hårdisken med annat typ film och musik men jag saknar alla mina ljudböcker och undrar om det finns något sätt att få tillbaka dem? Något program som kan återskapa dessa filer?
Citera
2009-04-22, 18:41
Medlem
herrFlinthjartas avatar
Du har väl nån typ av time-machine i XP, där du kan återställa filer.

I Mac har du det genialiska timecapsule
Citera
2009-04-22, 19:00
Medlem
okej det är möjligt att jag har men jag är inte så insatt så jag vet hur denna fungerar och var jag hittar den i så fall? Finns det inga program som kan återskapa filer?
Citera
2009-04-22, 19:13
Medlem
calsal8s avatar
Kolla runt på flashback..?
T. ex det första jag hittade:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=897958
Citera
2009-04-22, 19:17
Medlem
monstermagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedle
okej det är möjligt att jag har men jag är inte så insatt så jag vet hur denna fungerar och var jag hittar den i så fall? Finns det inga program som kan återskapa filer?
Program finns, men de kommer troligtvis inte göra dig någon nytta då du redan nu har skrivit över filerna... Om du inte hade fyllt hårddisken helt och hållet efter raderingen så kanske det hade funnits en chans att återskapa filerna men nu.. nja, inte så mycket.

Ang kopior som windows möjligtvis har gjort, känns inte chansen där heller så stor att du ska hitta något, men är inte helt säker... I Vista iaf så finns ju sk. "skuggkopior", men det är mig veterligt bara tidigare versioner av filer, inte borttagna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in