m jag är en kille på x antal år och jag har ett djävulst stort problem, jag har upptäckt att jag har en vit beläggning på ollonet och under förhuden, undersökte saken lite och såg att de var troligt att jag har svamp, trodde bara de kunde drabba tjejer men men, i början kliade det och det svider och den vita beläggningen är svår att tvätta bort. sedan är jag torr om ollonet och såg även att man kunde bli röd på pungen vilket jag då insåg att jag va de.
http://www.umo.se/Kroppen/Svamp-i-underlivet/ det här beskrev mycket om mig och jag har inte en jävla aning vad jag ska göra. det stod även att chanserna för svamp ökar med framförallt antibiotika eller om man håller på att bli sjuk, vilket jag har gjort båda 2.
bara så ni vet så upptäckte jag det i thailand för typ en vecka sedan efter att ha ätit 1,2,3 eller 4 eller kanske till och med 5 tabletter antibiotika. jag har också träffat en ny tjej som jag hade sex med innan jag åkte om de nu kan va en könssjukdom.
1. visst är det svamp? eller kan de vara nåt helt annat?
2. vart ska jag vända mig ?
3. måste jag säga det till mina föräldrar ?
4. hur lång tid kan de ta innan de är över ? vill ju inte ha sex med äckliga saker på snoppen.
5. VAD I HELVETTE SKA JAG SÄGA TILL NYA FLICKVÄN?
tack, tack