På MSN i Windows så kan man ju ha en delad filmapp med någon person på sin kompislista. Personen som man delar mappen med har full tillgång till alla filer som läggs i mappen.
Fungerar detta via msn på Mac?
Har testat med Microsofts MSN-klient för Mac, men funktionen finns ej där. :/ Finns det någon annan klient där det fungerar?
På MSN i Windows så kan man ju ha en delad filmapp med någon person på sin kompislista. Personen som man delar mappen med har full tillgång till alla filer som läggs i mappen.
Fungerar detta via msn på Mac?
Har testat med Microsofts MSN-klient för Mac, men funktionen finns ej där. :/ Finns det någon annan klient där det fungerar?
Adium fungerar svinbra, sambon min använder det på sin dator
Nej vad jag vet finns det ingen sån funktion till någon av dem msnklienterna jag testat. Vilket är Mac:messenger, aMsn och adium. Har nämligen också försökt hitta funktionen
Å andra sidan är MSN-protokollet helt åt helvete på Mac vad gäller filöverföring; så det hela känns som en funktion man kan vara utan. Åtminstone tills saken åtgärdats (yeah riiiight).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!