2009-04-22, 03:48
Medlem
osiriz88s avatar
På MSN i Windows så kan man ju ha en delad filmapp med någon person på sin kompislista. Personen som man delar mappen med har full tillgång till alla filer som läggs i mappen.

Fungerar detta via msn på Mac?

Har testat med Microsofts MSN-klient för Mac, men funktionen finns ej där. :/ Finns det någon annan klient där det fungerar?
Citera
2009-04-22, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
På MSN i Windows så kan man ju ha en delad filmapp med någon person på sin kompislista. Personen som man delar mappen med har full tillgång till alla filer som läggs i mappen.

Fungerar detta via msn på Mac?

Har testat med Microsofts MSN-klient för Mac, men funktionen finns ej där. :/ Finns det någon annan klient där det fungerar?

Adium fungerar svinbra, sambon min använder det på sin dator
Citera
2009-04-22, 05:26
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braindrain
Adium fungerar svinbra, sambon min använder det på sin dator

Fast inte till att dela filer va?...
Citera
2009-04-23, 01:03
Bannlyst
Nej vad jag vet finns det ingen sån funktion till någon av dem msnklienterna jag testat. Vilket är Mac:messenger, aMsn och adium. Har nämligen också försökt hitta funktionen
Citera
2009-04-23, 08:17
Medlem
Deliras avatar
Å andra sidan är MSN-protokollet helt åt helvete på Mac vad gäller filöverföring; så det hela känns som en funktion man kan vara utan. Åtminstone tills saken åtgärdats (yeah riiiight).
Citera
2009-04-24, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Fast inte till att dela filer va?...

Jag och min sambo skickar jämt filer till varandra... han har adium och jag msn...
Citera
2009-04-24, 10:22
Medlem
GhosteNs avatar
Adium och aMsn är absolut inget man skall använda för att skicka filer, hastigheten är pinsamt seg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in