• 1
  • 2
2009-04-21, 21:36
Medlem
Tjena hej!

en del macforum jag besker har en klistrad trd dr man visar hur det ser ut dr man sitter framfr sina datorer, s jag tnkte varfr ska inte vi p flashback ocks ha en sn trd?

Det r ju faktiskt ganska intressant att se hur folk har det! Samt att man kan f tips och ider hur man sjlv skulle vilja ha det, genom att titta p andras bilder. S vad sgs?

Jag kan brja med hur det ser ut hemma hos mig!

http://localhostr.com/files/1625b5/DSC_1323.JPG

klicka p lnken!

Nn som vet hur och om man kan lgga in s att bilderna syns direkt? hm.
Citera
2009-04-21, 21:38
Bannlyst
Tripple fail.

1. Det finns en likadan trd, flera stycken faktiskt.
2. Du anvnder mac, det r ett epic fail
3. Du tror att man kan anvnda IMG-taggen p fb.
Citera
2009-04-21, 21:40
Medlem
Fooulzs avatar
Epic fail!^
Citera
2009-04-21, 21:41
Medlem
Ok.
Urskta mig d!
Citera
2009-04-21, 21:44
Medlem
smurfehs avatar
Fast en dedikerad fr macanvndare r ju alltid mysigt! Fr vrigt frstr jag inte hur du str ut med en sdant litet tangentbord
Citera
2009-04-21, 21:46
Medlem
Shoffens avatar
vilken liten duk du har under skrmen...
Citera
2009-04-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
Fast en dedikerad fr macanvndare r ju alltid mysigt! Fr vrigt frstr jag inte hur du str ut med en sdant litet tangentbord

Tack. Kul att nn tycker om idn.
Jag r tjej och har sm hnder! Funkar utmrkt.
Citera
2009-04-21, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoffen
vilken liten duk du har under skrmen...
Den var dyr och jag r rdd om den!
Citera
2009-04-21, 22:00
Medlem
Bytingens avatar
Snyggt! Fast mste frga, hur ljus skrm kr du med? Fr du inte ont i gonen nr det r sdr mrkt?
Citera
2009-04-21, 22:01
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meetoo
Tack. Kul att nn tycker om idn.
Jag r tjej och har sm hnder! Funkar utmrkt.

Jag skulle aldrig st ut utan numpad p mitt externa tangentbord(anvnds fr vrigt bara i jobbet), fast en id vore att ta bort numpad och slnga dit en touchpad Fast andra sidan har jag inte anvnt ett tangentbord utan numpad p r och dar s man skulle ev. st ut, dock ingen ingen risk jag tnker utstta mig fr.

Fast i nrmare eftertanke blev jag lite smtt kr i ditt tangentbord, mste nog prova ngon gng...
Citera
2009-04-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bytingen
Snyggt! Fast mste frga, hur ljus skrm kr du med? Fr du inte ont i gonen nr det r sdr mrkt?

Tack.

Inte srsilt ljust. http://localhostr.com/files/040f1f/Picture+1.png
ndrar efter behov ocks. Sklart! Och om jag skulle ha ont i gonen , skulle jag ju knappast sitta s, eller hur? Hm.
Citera
2009-04-21, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
Jag skulle aldrig st ut utan numpad p mitt externa tangentbord(anvnds fr vrigt bara i jobbet), fast en id vore att ta bort numpad och slnga dit en touchpad Fast andra sidan har jag inte anvnt ett tangentbord utan numpad p r och dar s man skulle ev. st ut, dock ingen ingen risk jag tnker utstta mig fr.

Fast i nrmare eftertanke blev jag lite smtt kr i ditt tangentbord, mste nog prova ngon gng...

Ja. Du fr testa och se om det r ngot fr dig. Testar man inte vet man ju inte, eller hur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in