2009-04-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
jag har gjort en ytterback och undrar om jag bara ska vänta på att hamna i ett lag eller om man ska göra något mer då säsongen verkar starta snart

Det är bara att vänta...jag har väntat i några dagar nu med min tunga anfallare Per-Arne Bakkamumba och väntar fortfarande, men det är bara att hålla igång med träning under tiden.
Citera
2009-04-28, 21:29
Medlem
Nahibos avatar
föresten losfreddos, hur kan du så mycket om sidan? har du lusläst faqen eller är du någon småhöjdare?

och hur fan fick du rating 30 på din målvakt? :P
Senast redigerad av Nahibo 2009-04-28 kl. 21:31.
Citera
2009-04-28, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
föresten losfreddos, hur kan du så mycket om sidan? har du lusläst faqen eller är du någon småhöjdare?

och hur fan fick du rating 30 på din målvakt? :P
Haha! Har lusläst FAQen och har ett informativt kontaktnät

Och över Magnus Skedmans 30 poäng i Footballer Rating faller heller ingen skugga vill jag lova! De är hårt förvärvade och har kostat mycket svett och många tårar under 15 dagars stenhård träning!

Sverige skulle förresten behövas en till målis nu... är ju det enda som saknas för att det ska skapas 2 till lag i natt.
Citera
2009-04-29, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robin_hero
Det är bara att vänta...jag har väntat i några dagar nu med min tunga anfallare Per-Arne Bakkamumba och väntar fortfarande, men det är bara att hålla igång med träning under tiden.
Härlig inställning robin_hero! Förhoppningsvis trillar det in backar och en målvakt under dagen så du har ett lag att spela för imorgon bitti.
Citera
2009-04-29, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Härlig inställning robin_hero! Förhoppningsvis trillar det in backar och en målvakt under dagen så du har ett lag att spela för imorgon bitti.

Japp, 3 forwards är för närvarande arbetslösa, varav jag är en. Det är bara att vänta, min storhetstid kommer i vilket fall som helst
Citera
2009-04-29, 22:27
Medlem
Champions League rockar fett! Längtar tills vi kan köra våra egna CL, EM och VM i Footballidentity.com... måste bara börja sprida sig över världen först!
Citera
2009-04-30, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Champions League rockar fett! Längtar tills vi kan köra våra egna CL, EM och VM i Footballidentity.com... måste bara börja sprida sig över världen först!

Jo det hade ju vart skoj att köra cl, vm och sådant

Hur ska vi lyckas sprida sidan över världen då?
Citera
2009-04-30, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robin_hero
Jo det hade ju vart skoj att köra cl, vm och sådant

Hur ska vi lyckas sprida sidan över världen då?
Jag vet faktiskt inte... jag har bollat sidan till mina utländska kompisar men det tar inte fart på samma sätt som i Sverige Några förslag någon?
Citera
2009-05-01, 17:53
Avslutad
Har fått med ett antal kompisar nu men varför får dem inget lag trots att kvoten är fylld?

team 10-12 har inga spelare, hur kommer det sig
Citera
2009-05-01, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Har fått med ett antal kompisar nu men varför får dem inget lag trots att kvoten är fylld?

team 10-12 har inga spelare, hur kommer det sig
Ser att kvoten är fylld för ett lag till men lagen skapas inte förräns nattetid... det görs en körning i natt så imorgon borde de vara med i lag 10 (om de står näst på tur att komma in i laget dvs, ser att det är lite överskott på mittfältare).
Citera
2009-05-01, 19:44
Medlem
Managers: 12
Goalies: 2
Defenders: 7
Midfielders: 12
Forwards: 4

Fan om jag blev den sjunde försvararen!
Citera
2009-05-02, 01:59
Medlem