2009-05-09, 15:09
Medlem
Strinders avatar
Inte så tilltänkt heller att lägga en match klockan 8a en lördagskväll ...
Citera
2009-05-09, 15:29
Medlem
torrenttobbes avatar
fan rensa ur skiten och låt aktiva spelare spela
Citera
2009-05-09, 15:30
Medlem
Ariess avatar
kan inte dom som är managers sparka ej aktiva spelare?
Citera
2009-05-09, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aries
kan inte dom som är managers sparka ej aktiva spelare?

nope : (
Citera
2009-05-09, 17:12
Medlem
Ariess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
nope : (
fan va tråkigt
Citera
2009-05-09, 17:32
Medlem
torkelmannens avatar
Första matchen vi skulle spela la dom samtidigt som champions league-matchen nu i veckan. Sedan strulade det och den flyttades till kl 6 en fredagskväll. Bara att inse att alla inte vill lägga ner 70 minuter (stämmer detta?) en fredag eller lördagskväll. Matcherna borde kortas ner och sättas vid mer lämpliga tidpunkter, typ söndagseftermiddag eller nåt.
Citera
2009-05-10, 11:27
Medlem
Saffoks avatar
Har skapat mig en ytterback nu.
Någon som har någon koll på hur länge det dröjer innan ett nytt lag skapas? Vill ju inte slösa bort min fantastiska talang på att vara kontraktslös
Citera
2009-05-10, 19:38
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Har skapat mig en ytterback nu.
Någon som har någon koll på hur länge det dröjer innan ett nytt lag skapas? Vill ju inte slösa bort min fantastiska talang på att vara kontraktslös

Tog några dagar för mig.

Har match nu klockan åtta och våran manager är inte alls aktiv. Därför kommer spelare som vill spela matchen sitta på bänken, och jätte många inaktiva kommer att spela ...
Citera
2009-05-10, 21:59
Medlem
Saffoks avatar
Kommer det att fortsätta skapas nya lag trots att säsongen är igång? Och kvoten för lag i Högsta ligan är väl redan fylld, blir det isåfall en ny division där resten av lagen är datorstyrda? Fan folk verkar ju bara skapa forwards, 8 kontraktslösa just nu men bara 3 mittfältare, 2 backar och 3 målvakter..Ingen manager som har lust att värva en kontraktslös ytterback med bra fart i benen?
Citera
2009-05-10, 22:19
Medlem
Ergnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Kommer det att fortsätta skapas nya lag trots att säsongen är igång? Och kvoten för lag i Högsta ligan är väl redan fylld, blir det isåfall en ny division där resten av lagen är datorstyrda? Fan folk verkar ju bara skapa forwards, 8 kontraktslösa just nu men bara 3 mittfältare, 2 backar och 3 målvakter..Ingen manager som har lust att värva en kontraktslös ytterback med bra fart i benen?
Vad heter du?
Citera
2009-05-10, 22:51
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergnot
Vad heter du?

Stefan Krut heter min gubbe
Citera
2009-05-10, 23:50
Medlem
Saffoks avatar
Skönt med kontraktserbjudande! Dock var det en jävla slavlön du erbjöd Är det ont om pengar i klubbkassan? Menmen, antar att jag får vara tacksam istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in